וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שישה קרובי משפחה השתתפו ברצח אישה ברמלה

11.12.2014 / 15:29

לפי כתב האישום, בעלה של בוסיינה אבו גאנם, בת 31, שנורתה למוות ברמלה לפני כחודשיים, רצח אותה ביחד עם גרושה ואחיו של הגרוש. נוסף על כך, אחיו של הבעל ועוד שני קרובים מואשמים בסיוע לרצח

צילום: יותם רונן, עריכה: ניב פוקס

(זירת הרצח, אוקטובר האחרון)

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי מרכז שבלוד כתב אישום נגד שישה נאשמים בגין מעורבותם ברציחתה של בוסיינה אבו גאנם ברמלה בחודש אוקטובר האחרון. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אור ממון ויסמין שביט מפרקליטות מחוז מרכז, הנאשמים הם הגרוש של המנוחה, אחיו, בעלה הנוכחי ועוד שלושה קרובי משפחה.

אבו גאנם, בת 31, נורתה למוות במכוניתה ב-25 באוקטובר בעת ששבה מחתונה, והייתה בדרכה לאסוף את בנה מבית של קרובי משפחה בעיר. לפני יומיים הותר לפרסום כי המשטרה הצליחה לשים את ידה על ששת הנאשמים לאחר חקירה של עשרות רבות של עדים ומעורבים וכן חקירה טכנולוגית-מודיעינית. עוד דווח כי חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) מרכז, בפיקודו של ניצב-משנה מוטי אדרעי, עצרו חלק מהחשודים, ובהם בעלה, כבר בליל הרצח, והם מוחזקים מאז במעצר.

המניעים לרצח היו, כך לפי האישום, סירובה של אבו גאנם להעביר את בנה לחזקתו של לגרושה והיחסים מעורערים עם בעלה הנוכחי, שתפס אותה כעצמאית ומתירנית מדי. עוד עולה כי בעלה הנוכחי נהג לאיים עליה ולהגיד לה כי "לא ייקח לו יותר מחמש דקות לרצוח אותה".

עוד כתבות בנושא פלילים:
תיעוד: הילדים נכנסים לשדוד את הבנק עם רובה צעצוע
דרמה בעליון: אמה של רוז פיזם הורשעה ברצח
החשוד בתקיפה מינית עבד שנים ליד תחנת משטרה

הצהרת תובע לחשודים ברצח של בוסיינה אבו גאנם בית המפט בראשון לציון, דצמבר 2014. דרור עינב
אחד הנאשמים ברצח בבית המשפט, השבוע/דרור עינב

על פי כתב האישום, שני הגברים תכננו להוציא לפועל את הרצח ביחד עם אחיהם. לשם כך הם הצטיידו באקדח ובכלי רכב. ב-25 באוקטובר הם נעמדו בסמוך למכוניתה של אבו גאנם וירו לעברה לפחות עשרה קליעים מנשקם. תשעה מהם פגעו בה וגרמו לה לפגיעות קשות. היא הובהלה לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב, שם מתה מפצעיה.

כמו כן, קרוב וקרובת משפחה נוספים מואשמים כי סייעו לבעל בביצוע הרצח, בכך שסיפקו ל גרסת אליבי שקרית ומתוחכמת – הם דאגו כי הטלפון הסלולרי שלו ומכוניתו ינועו לעבר העיר רמאללה ויימצאו בה בעת ביצוע הרצח. נוסף על כך, קרובת משפחה מואשמת כי ניסתה להכשיל את הליך חקירת הרצח המתנהל, שעה שהיא מודעת לכך כי בעלה מתחמק מלהגיע לחקירה כחשוד במעשה, ואף נמלט מהמשטרה.

אבו גאנם היא אחת מעשר נשים מהמשפחה שנרצחו בשנים האחרונות

הבעל, הגרוש ואחיו של הגרוש מואשמים ברצח, בנשיאת נשק וקשירת קשר לפשע והבעל הנוכחי מואשם גם באיומים. כמו כן, האח של הבעל ועוד קרוב משפחה מואשמים בסיוע לרצח, קשירת קשר לפשע ושיבוש הליכי משפט וקרובת המשפחה מואשמת בשיבוש הליכי משפט והטרדת עד. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם עד תום ההליכים.

אבו גאנם היא אחת מעשר נשים מאותה משפחה שנרצחו או נעלמו ב-14 השנים האחרונות. מרבית המקרים שפוענחו הוגדרו כרצח על כבוד המשפחה, והמשטרה מתקשה להתמודד עם התופעה שגובה את חייהן של הנשים. דודה של הנרצחת, עומאר אבו גאנם, העיד כי מדובר בתופעה שמתרחשת בכל שנה.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully