וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכה צעיר שאיים בנשק על ספר בגלל תספורת גרועה

לקוח שלא היה מרוצה מהתספורת חזר למספרה עם רובה אוויר ואיים על הספר. למרות זאת, השופט החליט שלא להרשיע אותו. כנראה זו הייתה תספורת ממש רעה

גבר במספרה. ShutterStock
גבר במספרה/ShutterStock

בית המשפט באילינוי החליט השבוע לזכות צעיר שהואשם בתקיפה בנשק, לאחר שכיוון רובה אוויר לעבר ספר שלדעתו העניק לו תספורת "מאכזבת". על פי הדיווח ב"דיילי הארלד", הספר דיוויד קפלס העיד כי הוא נימנם בחדר אחורי במספרה, כאשר אנתוני אופלינגר בן ה-19, לקוח קבוע שמבקר במספרה פעם בשבוע במשך שנתיים והיה אצלו מוקדם יותר באותו יום, העיר אותו וכיוון לעברו רובה.

קפלס העיד כי אופלינגר הגיע למספרה מוקדם יותר באותו יום, אולם הספר הקבוע שלו לא היה ולכן קפלס הציע לקצוץ את שיערו במקומו. "במשך כל הזמן שעבדתי לו על השיער הוא רק אמר לי איך לעשות את העבודה שלי והסביר לי איך אני יכול לשנות את קו השיער הטבעי", הוא סיפר, "אחר כך הוא אמר לי שהוא לא מרוצה מהעבודה שלי והצעתי לו החזר כספי". קפלס טען כי מספר שעות לאחר מכן הלקוח המאוכזב חזר למספרה כשהוא חבוש בכובע שחור, התיישב בכסא מולו וכיוון לעברו רובה אותו החזיק בחיקו. "הייתי ישנוני, אבל כשהתעוררתי הוא אמר – 'מה המצב, אחי' ונראה כועס". בשלב הזה נכנס ספר נוסף לחדר ולאחר מספר דקות של וויכוח בין הספר ללקוח המאוכזב הורה להם הספר השני לצאת החוצה. מחוץ למספרה הצליח קפלס להרגיע את אופלינגר ושכנע אותו לעזוב את המקום. מיד לאחר מכן הוא התקשר למשטרה, שעצרה את אופלינגר בביתו.

אנתוני אופלינגר, שהואשם בתקיפת ספר אחרי תספורת גרועה. משטרת אלינוי, צילום מסך
נו? מה אתם אומרים על התספורת? אופלינגר בתמונת המעצר שלו/צילום מסך, משטרת אלינוי

השופט החליט שלא להרשיע את אופלינגר בתקיפה או באחזקת נשק, כיוון שאין כל הוכחה כי הוא אכן כיוון נשק לעבר הספר ולהערכתו, במידה וזה אכן התרחש, הוא לא היה מודע לכך ולא עשה זאת ביודעין. או שגם הוא חשב שהתספורת הייתה ממש גרועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully