וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית הגישה תביעה: "הפכתי לפנים של הפורנו"

כאשר ניקול פורני הסכימה להצטלם בהלבשה תחתונה, הובטח לה שהתמונות לא יקושרו לאתרים שמיועדים למבוגרים בלבד. ההבטחה הופרה, והיא גילתה שהיא מככבת באתרי של סקס ושירותי מין בכל העולם

ניקול פורני. אינסטגרם, צילום מסך
התמונות נמכרו לאתרי פורנו עוד לפני שאמרה "צ'יז"/צילום מסך, אינסטגרם

הדוגמנית הצעירה ניקול פורני חשבה שיש לה עתיד מזהיר בתעשיה. הצעירה היפה, שמדגמנת בעיקר הלבשה תחתונה, השתתפה בעוד יום צילום שגרתי, במהלכו הובטח לה כי התמונות שלה בהלבשה תחתונה לא ישמשו ולא יקושרו לשום לסקס או לפורנוגרפיה. מה רבה הייתה הפתעתה כאשר חברים ובני משפחה הסבו את תשומת ליבה לכך שפרצופה מתנוסס באתרי פורנו רבים ברחבי הרשת. היא מצאה את תמונתה בין היתר באתר שמשמש מדריך לסקס בגרמניה ובספרד, בפרסום של שירותי ליווי בשוויץ ועל ספרות אירוטית אלקטרנית בדובאי.

כעת היא תובעת את הצלם עמו עבדה אחרי שלטענתה, הוא מכר את תמונותיה לאתרים פורנוגרפיים לא ידיעתה או הסכמתה. "עוד לפני שהיא הספיקה להגיד "צ'יז", פרצופה עיטר ספרים אירוטיים כמו "עקרות בית חרמניות בדובאי" ו"יום נישואין סקסי: קובץ סיפורים אירוטיים". כל אלה פורסמו ללא ידיעתה", נכתב בתביעה.

ניקול פורני. אינסטגרם, צילום מסך
אפשר להבין למה היא כועסת/צילום מסך, אינסטגרם

כאמור, הדוגמנית הצעירה גילתה על המחדל אחרי שחברים ובני משפחה הבחינו בתמונתה באתר של פלייבוי, ומשם התפשטו התמונות לכל אתר המיועד למבוגרים בלבד בארצות הברית ובעולם כולו למעשה. חוץ מסרטי פורנו, התמונות שימשו גם למודעות המציעות שירותי זנות, מכירת צעצועי מין ושירותי ליווי.

"צילומים מסוג זה הם דבר שבשגרה עבור דוגמניות, והן צריכות לקדם את עצמן עם מידה מסויימת של כבוד עצמי. לכל אחת יש את הגבול שלה, והצלם חילל ולקח מניקול את הכבוד העצמי שלה ואת האמון שנתנה בו", אמר עורך הדין שמייצג את פורני במשפט. הבעיה היחידה בתביעה שהגישה פורני היא שאין ברשותה חוזה חתום מול הצלם, אלא חוזה שבעל פה - דבר שיהיה קשה להוכיח בבית המשפט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פורני על עטיפת הספר "עקרות בית חרמניות בדובאי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully