וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש משטפונות שירחיבו את מימדי האסון האקולוגי

8.12.2014 / 15:27

החל מהערב אמורים לרדת גשמים מקומיים, וקיים חשש לשטפונות בדרום. במשרד להגנת הסביבה פועלים למניעת התפשטות כתם הדלק בערבה. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

היועצים האמריקנים בדרך - אבל למה בכלל צריך אותם? ייעוץ אסטרטגי זר קיים עוד ממערכות הבחירות של הליכוד והעבודה בשנות השמונים, אבל הזנקת התופעה מיוחסת לארתור פינקלשטיין, היהודי מניו יורק שסייע לבנימין נתניהו במערכת הבחירות של 96'. במערכת הבחירות הקרובה פינקלשטיין ייעץ לישראל ביתנו, ואילו מרק מלמן, היועץ והסוקר של "יש עתיד" בבחירות 2013, ינסה לשחזר עמם את ההצלחה גם הפעם. למה בכלל נעזרים ביועצים אמריקנים, ולא ביועצים ישראלים? והאם הם מכירים מספיק את הציבור הישראלי ואת ההיסטוריה של מערכות הבחירות?

"די עם קמפיין 'לכו להצביע'": עוד לא התחילה מערכת הבחירות באופן רשמי - וכבר מפצירים בכולם לצאת להצביע. ממפלגות שרצו לבחירות בלי מצע, ועד כאלה שעסוקות בסכסוכים במקום בקידום מדיניות - למה בעצם שהאזרחים יילכו לקלפי? אודי הירש, המשנה לעורך וואלה!, אמנם לא קורא להחרים את הבחירות, אבל הוא מבין לחלוטין את אלה שמנצלים את יום השבתון כדי ללכת לים.

לנו יש פלאפל - ולהם יש צ'יפס: באנגלית אמנם מייחסים את המאכל הפופולרי לצרפתים, אבל הבלגים פנו לאונסק"ו כדי לקבל הכרה בצ'יפס כמאכל הלאומי שלהם. למרות שהוא נפוץ בכל רחבי הגלובוס, הצ'יפס הבלגי בעל מאפיינים ייחודיים: הוא מוגש בקונוס נייר, ואוכלים אותו עם מיונז, ולא עם קטשופ. היסטוריונים בלגים נשלחו לגבות את הבקשה - מה הם מצאו?

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully