וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללכת להצביע? עדיף כבר ללכת לים

8.12.2014 / 15:27

עוד לא התחילו הבחירות וכבר האזרחים הפכו לגורם הכי מושמץ בפוליטיקה: כולם קוראים לנו ללכת להצביע אבל אף אחד לא טורח לקיים הבטחות. דעת יחיד מתוך המהדורה

צילום מסך

עוד במהדורה:

היועצים האמריקנים בדרך - אבל למה בכלל צריך אותם? ייעוץ אסטרטגי זר קיים עוד ממערכות הבחירות של הליכוד והעבודה בשנות השמונים, אבל הזנקת התופעה מיוחסת לארתור פינקלשטיין, היהודי מניו יורק שסייע לבנימין נתניהו במערכת הבחירות של 96'. במערכת הבחירות הקרובה פינקלשטיין ייעץ לישראל ביתנו, ואילו מרק מלמן, היועץ והסוקר של "יש עתיד" בבחירות 2013, ינסה לשחזר עמם את ההצלחה גם הפעם. למה בכלל נעזרים ביועצים אמריקנים, ולא ביועצים ישראלים? והאם הם מכירים מספיק את הציבור הישראלי ואת ההיסטוריה של מערכות הבחירות?

האסון בערבה - חשש מהתפשטות הנפט: נתונים עדכניים מראים שחמישה מיליון ליטרים של נפט גולמי, כפול מהכמות שנמסרה בהתחלה, נשפכו בשמורת עברונה בערבה. בתזמון בעייתי, בשעות הערב צפוי לרדת גשם, וקיים חשש לשטפונות בדרום. במידה וזה יקרה כתם הנפט עלול להתרחב מזרחה ומי גשמים מזוהמים עלולים לחלחל אל עומקי האדמה. במשרד לאיכות הסביבה פועלים כדי להוציא את מרב החומר מתוך הנחל ולמזער את הנזקים ככל האפשר.

לנו יש פלאפל - ולהם יש צ'יפס: באנגלית אמנם מייחסים את המאכל הפופולרי לצרפתים, אבל הבלגים פנו לאונסק"ו כדי לקבל הכרה בצ'יפס כמאכל הלאומי שלהם. למרות שהוא נפוץ בכל רחבי הגלובוס, הצ'יפס הבלגי בעל מאפיינים ייחודיים: הוא מוגש בקונוס נייר, ואוכלים אותו עם מיונז, ולא עם קטשופ. היסטוריונים בלגים נשלחו לגבות את הבקשה - מה הם מצאו?

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully