וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: נהג מונית של "אובר" נעצר בחשד שאנס נוסעת

8.12.2014 / 0:52

נהג בן 32 חשוד כי תקף את הנוסעת, שהשתמשה באפליקציה להזמנת מונית, ואיים עליה שלא תדווח על המקרה. היא תיעדה את פרטיו ופנתה למשטרה. כמו כן, ייבחן אם החברה לא ביצעה את הבדיקות הנדרשות לפני העסקתו

צילום: רויטרס, ערכה: קשת סידי

נהג של חברת המוניות הבינלאומית "אובר" נעצר אתמול (ראשון) על ידי משטרת הודו בחשד שאנס נוסעת. החשוד נעצר בעיר מגוריו שבמדינת אוטר פרדש, לאחר שהמונית שבבעלותו נמצאה נטושה. בכיר משטרת דלהי, מדהור ורמה, מסר כי הנהג חשוד יובא מחר בפני בית המשפט בניו דלהי, והוסיף כי הרשויות ינקטו צעדים פליליים נגד שירות המוניות המקוון, שבסיסו בארצות הברית.

המשטרה פתחה בחקירת המקרה לאחר שהנוסעת, בת 26, התלוננה על כך שהותקפה מינית והוכתה בידי הנהג, כשהייתה בדרכה לביתה ביום שישי האחרון. לדברי ורמה, הרשויות יבחנו אם החברה בדקה כראוי את עברו הפלילי של הנהג, שיב קומאר ידאב, בן 32. "כל הפרה מצד 'אובר' תיבחן, ונפנה למסלולים המשפטיים המתאימים", אמר.

עוד בוואלה! חדשות:
צפו באחיות שהיכו את הגברים שהטרידו אותן מינית
הודו: נערה התנגדה לאונס קבוצתי - והוצתה למוות
בכיר הודי קרא לאנוס את יריביו: "סליחה, טעות"

הפגנות מחאה בניו דלהי לאחר מעצר נהג מונית בחשד לאונס. AP
"כל הפרה מצד 'אובר' תיבחן, ונפנה למסלולים המשפטיים המתאימים"/AP

ורמה הוסיף כי בניגוד לנהלים, לא הותקן מכשיר לאיתור לווייני במונית. מהחקירה עוד עולה כי הנהג הוריד את הנוסעת בביתה לאחר שתקף אותה, והזהיר אותה שלא לפנות לרשויות בעניין. עם זאת, היא הצליחה לתעד את מספר לוחית הרישוי של הנהג התוקף ולצלם את המונית, ולהעביר את המידע לחוקרי המשטרה.

מחברת "אובר" נמסר בתגובה כי הנהג הושעה מתפקידו בשל החשדות נגדו, בהתאם למדיניות החברה – שספגה בעבר ביקורת קשה בארצות הברית בנוגע להליך סינון העובדים. דוברת החברה, אוולין טאי, מסרה כי החברה סיפקה למשטרה את "כל הפרטים הרלוונטיים" לחקירה. היא הוסיף: "הבטיחות היא בעדיפות הראשונה של 'אובר', ובהודו אנו עובדים עם נהגים שותפים מורשים, על מנת לספק תחבורה בטוחה".

(עדכון ראשון: 20:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully