וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: רצח שישה וערף את ראשיהם בגרזן - בהשפעת דאעש

רוצח סדרתי נלכד בברזיל לאחר שערף את ראשיהם של לפחות שישה בני אדם ותכנן לרצוח עוד שישה. בחקירתו הודה כי עשה זאת כיוון ש"ראה הרבה סרטי מלחמה" וצפה בסרטוני ההוצאה להורג של דאעש

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

משטרת ברזיל הודיעה כי עצרה חשוד ברצח סדרתי, שערף את ראשיהם של הנרצחים, בהשראת סרטוני ההוצאה להורג של דאעש. ג'ונתן לופז דה סנטוס, בן 23, נעצר אתמול (רביעי) בסאו פאולו והודה במעשים. "הרצח הראשון התבצע ביום שבת ומאז מצאנו עוד חמש גופות ערופות ראש ואנחנו בודקים האם ישנן עוד גופות", אמר מפקד משטרת סאו פאולו, מרקוס בטליה.

דה סנטוס, שעל זרועו יש קעקוע של גרזן, נעצר בביתו לאחר שהמשטרה מצאה שלוש גופות באזור ועובר אורח נתקל בו מיד לאחר שערף ראש של אחד מהקורבנות והספיק לרשום את מספר לוחית הזיהוי של רכבו.

הוריו של האמריקני פיטר קאסיג המוחזק בידי דאעש מתחננים על חייו. צילום מסך
ההשראה: סרטוני עריפת הראשים של דאעש/צילום מסך

מהמשטרה המקומית נמסר, כי הוא הודה שהתכוון לרצוח 36 בני אדם: "הוא חושב שכל הקורבנות שלו הם אנשים שגרים ברחובות ולא משלמים מסים וחיים על חשבונו – והוא אינו מוכן להסכים לכך", סיפר מפקד המשטרה.

מפקד המשטרה הוסיף כי "הרעיון בא אליו בזמן שצפה בסרטוני ההוצאה להורג של דאע"ש". בסרטון שפורסם מהחקירה נראה החוקר שואל את דה סנטוס: "למה ערפת את הראשים שלהם?" והוא עונה לו: "אני לא יודע. אני חושב שזה בגלל שצפיתי בהרבה סרטי מלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully