וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת פריז בודקת אם אונס ושוד בוצעו ממניע אנטישמי

שלושה גברים תקפו זוג יהודים בדירתם ושדדו אותם, והאישה טוענת כי גם נאנסה. המשטרה אינה ממהרת לקבוע את המניע למעשה, אך נשיא הקונגרס היהודי קובע: "זו תקופת הציד של יהודי צרפת"

בתי מגורים בפרבר קרטיי מדרום לבירת צרפת פריז – 2010. Flickr
Alain Bachellier, אתר רשמי
העיר קרטיי, שבה בוצעה התקיפה/אתר רשמי, Flickr Alain Bachellier

משטרת צרפת עצרה שני גברים, החשודים במעורבות בשוד אלים של בני זוג יהודים מדרום לפריז, וייתכן שגם במעשה אונס. חשוד שלישי טרם נעצר. לטענת הזוג, הם "סומנו" מראש ממניע אנטישמי.

השלושה פרצו ביום שלישי לדירה בפרבר קרטיי, והתנפלו על בני הזוג. התוקפים, שהיו רעולי פנים, איימו על השניים באקדחים, ודרשו מהם למסור כסף, תכשיטים וכרטיסי אשראי. הדירה שייכת להורי הזוג.

לפי כלי התקשורת בצרפת, בני הזוג, בני 19 ו-21, נכפתו בחדר השינה שלהם. אחד התוקפים אילץ אותם למסור את הקוד הסודי למכשיר הכספומט, וחברו יצא למשוך כסף מזומן. האישה טענה כי גם נאנסה בידי אחד החשודים. בסך הכל, שהו התוקפים כשעה בדירה.

מאוחר יותר באותו היום, לכדה המשטרה שניים מהחשודים במרחק קצר מהדירה, ובתיקם התכשיטים ששדדו מבני הזוג. המשטרה מחפשת אחר החשוד השלישי.

האישה טוענת כי היא ובן זוגה הותקפו משום שזוהו כיהודים. משטרת פריז מסרה בתגובה כי "מוקדם לדעת אם הדירה 'סומנה' מכיוון שהתגוררו בה יהודים'".

נשיא הקונגרס היהודי-אירופי, משה קנטור, מיהר להגדיר את התקיפה כאירוע אנטישמי. "לצערנו, מסתמן שזו 'עונת הציד' של היהודים בצרפת", אמר. "היו כל כך הרבה תקיפות אלימות לאחרונה, נגד יהודים ונגד מוסדות יהודים, והכל חוזר לעינוי האלים ולרצח של אילן חלימי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully