וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: זרק הערות גזעניות וספג מכה קטלנית

גבר שיצא שיכור מפאב קילל בקללות גזעניות חבורת גברים שחורים שעברו במקום. אחיו של אחד מהם החליט ללמד אותו לקח - ושיגר לעברו אגרוף שגרם לו לשברים. צפו בתקרית שצולמה במצלמות אבטחה

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת

בחודש יוני האחרון, אחרי לילה של שתיית אלכוהול, זאק קולינס יצא ממועדון בפלימות', בריטניה, ועשה את דרכו הביתה. בדרך הוא הבחין במספר גברים שחורים, זרק לעברם הערות גזעניות ובתוך שניות מצא את עצמו מעולף על הקרקע כששיניו ועצמותיו שבורות.

קולינס הותקף על ידי סמי קרסניקי, אחיו של אחד מהבחורים שספגו את ההערות הגזעניות, שהפתיע אותו מאחור והפיל אותו לריצפה במכת אגרוף אחת.

נוק-אאוט לגזען: זרק הערות גזעניות וספג מכה קטלנית. צילום מסך
תיעוד רגע התקיפה/צילום מסך

קולינס, לדברי התובע אליסטר וראייג'ין, סובל מפציעות חמורות עד כדי כך שהוא לא היה מסוגל לאכול מזון מוצק במשך שבועיים, ונאלץ לשתות את המזון בקש, וגם אז הוא סבל מכאבים עזים שלא מיפשרו לו לשתות לאורך זמן. לדבריו, קולינס איבד 2 משיניו הקדמיות העליונות ו-4 משיניו הקדמיות התחתונות, ויצא עם לסת שבורה, חתכים בלחי ובלשון ועצם שבורה בתעלת האוזן.

הגבר המכה טען להגנתו כי הוא בסה"כ ניסה ללמד את הבחור לקח וכנראה לא ידע להעריך עד כמה הוא חזק. קרסניקי נידון השבוע למאסר של 12 חודשים, לאחר שכבר היה ברשותו עונש מאסר על תנאי בשל עבירת אלימות נוספת - בשנה שעברה הוא השליך כוס על אישה בבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully