וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בכלי השיט העתידני שייאפשר לנו לשוט מעל פני המים

העתיד כבר כאן: הסירה החשמלית החדשה, הקוואדרופויל, תאפשר לכם לשוט מעל פני המים ובשליטת מסך מגע אלקטרוני. מכרו את המכונית ובואו להתחדש בסירה

עמוד היוטיוב של Quadrofoil

כלי השיט, כמו המכוניות והסקייטבורדים המעופפים, זוכים גם הם להתפתחות טכנולוגית מרשימה, או בשמה החדש "הקוואדרופויל" - סירה חשמלית, בעיצוב מלוטש ועתידני, המאפשרת לנוסעיה לשוט מעל פני המים.

הקוואדרופויל מבוססת על הסנפירית, כלי שיט בו מותקנים סנפירים המעלים את רוב גוף הסירה מעל פני המים כשהיא שטה במהירות. טכנולוגיית הריחוף, אם כך, לא חדשה, אך לדברי מנכ"ל "קוואדרופויל", מאריאן רוזמן, "החידוש הוא במערכת החשמלית ובטכנולוגיית ההיגוי, המאפשרת יציבות וגמישות". רוזמן מתגאה גם במסך המגע, דרכו ניתן לשלוט בסירה, "המסך מציג את מהירות הנסיעה וכמה סוללה נותרה בה. הסירה יכולה לשוט למרחק של 100 קילומטרים בטעינה אחת".

סירה עתידנית. אתר רשמי
הכי ג'יימס בונד. הסירה המרחפת/אתר רשמי

"כשהסירה מגיעה למהירות של 7 קמ"ש, כנפי הסירה מעלים אותה מעל פני המים", סיפר רוזמן ל- Huffington Post, "המנוע כמעט שקט לגמרי. אין צורך להשתמש בנפט ואין ממנה פליטה של חומרים המזיקים למערכת האקולוגית הימית".

אם תרצו להתחדש בסירה המרחפת, הצפויה לצאת במרץ 2015, היא תעלה לכם 18,700 דולר. לא יכולים לחכות? תוכלו כבר עכשיו להזמין אותה מהאתר הרשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully