וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מח"ש תחקור השוטרים שירו לעבר מנהל הכדורגל שדרס שוטרת

1.12.2014 / 11:00

בית המשפט הורה לפתוח בחקירה לאור "תהיות רבות לגבי התנהגותם באירוע" שבו היה מעורב עופר צברי מהפועל פתח תקווה. סנגורו של צברי: "כמעט שאיבד את חייו". מעצרו הוארך ביומיים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שני) ביומיים את מעצרו של מנהל קבוצת הפועל פתח תקווה, עופר צברי, שנאשם בדריסת השוטרת נוי זיתון אחרי שנתפס עירום במכוניתו עם נער בן 17. השופט יורם גת מתח ביקורת קשה על תפקוד השוטר והשוטרת שהיו מעורבים באירוע וירו לעברו של צברי, והורה למח"ש (המחלקה לחקירות שוטרים) לפתוח נגדם בחקירה.

"יש לציין כי מעיון בתיק החקירה עולות תהיות רבות לגבי התנהגות השוטרים באירוע והדבר אף הועבר לחקירת מח"ש, אולם אין כדי לאיין את התנהגותו של החשוד כי קיים חשד סביר בביצועה", כתב השופט.

עוד בנושא:
דריסת השוטרת: בהפועל פ"ת "נותנים גב מלא" למנהל
אשתו של עופר צברי: "לא קל לי, אבל זה לא הזמן לשאול שאלות"
"השוטרת הפריעה לו עירום במכונית – והוא דרס אותה"

מנהל הפועל פתח תקוה עופר צברי. ניב אהרונסון
צברי בבית המשפט, שישי/ניב אהרונסון

השופט קבע כי קיימת תשתית ראייתית המבססת חשד סביר נגד החשוד, והאריך את מעצרו עד יום רביעי תוך שהוא מודיע לחוקרים כי עליהם לסיים את החקירה. במהלך הדיון טען סנגורו של החשוד, עורך הדין משה יוחאי, כי המשטרה מנסה בחקירתה לכסות על ירי לא מוצדק של השוטרים כלפי הנהג. "מדוע השוטרים בפאניקה מהתיק הזה? כי הם יודעים שביצעו ירי ללא הכוונה למספר אזרחים. הוא כמעט איבד את חייו. לאדם מותר להיות עם גבר בחניון. אם הוא היה עם אישה לא היו מתקרבים אליו. מכיוון שהוא היה עם גבר החליטו לעצור אותו", אמר יוחאי.

עשרות מבאי האולם, בהם אשתו ובנו המאומץ של צברי, הריעו לדבריו של הסנגור. "אנחנו אוהבים אותך תהיה חזק", הם קראו לעבר צברי וניסו לחזקו.

יום לאחר התקרית, תיאר אביה של נוי זיתון בת ה-19, דורון, את פרטי האירוע שבו הייתה מעורבת בתו. "השוטרים ראו את המכונית זזה בצד הדרך, פתחו את הדלת וראו שיש במושב האחורי גבר עירום שמבצע בנער מעשים מגונים", סיפר. לדבריו, "הם רצו לעצור אותו אבל הוא ביקש להתלבש. היא לא נתנה לו, וברגע זה הוא נכנס לאוטו, הניע אותו, ולאחר שהיא ניסתה לסגור עליו – הוא דרס אותה וברח".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully