וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריסת השוטרת: בהפועל פ"ת "נותנים גב מלא" למנהל

מנכ"ל הפועל פתח תקווה הודיע כי הוא עומד מאחורי מנהל הקבוצה עופר צברי, שנעצר בחשד לדריסת שוטרת אחרי שנתפס עירום ברכב עם בן 17. "שמחים שלא מייחסים לו עבירה שקשורה לאקט מיני עם קטין". השוטרת שוחררה לביתה

צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

"החלטנו לתת גב מלא לעופר", כך אמר אתמול (שישי) מנכ"ל קבוצת הכדורגל יורם עינב, בתגובה למעצרו של מנהל הקבוצה עופר צברי, בחשד לדריסת השוטרת נוי זיתון אחרי שנתפס עירום ברכבו עם נער בן 17. מוקדם יותר הוארך מעצרו של צברי בחמישה ימים.

"אם היה מדובר בכתב אישום בנוגע לעבירת מין היינו נמצאים בבעיה, לכן, מאוד שמחנו כשהבנו בבית המשפט שהמשטרה לא מייחסת לעופר שום עבירה שקשורה לאקט מיני עם קטין", אמר עינב לוואלה! חדשות. "הפועל פתח תקווה זה מועדון עם ערכים, זה מועדון ששומר על החוק. ברגע שהסוגיה עברה להיות בכל הקשור להתנהלות של עופר מול השוטרים, אנחנו מאמינים לגרסה שלו, וניתן לו את העזרה בין אם על ידי עורך דין ובין אם בעזרה למשפחתו".

עוד בנושא
הפועל פתח תקוה בהלם: "צברי אחד האנשים הטובים שהכרנו"
"השוטרת הפריעה לו עירום במכונית – והוא דרס אותה"

מנהל הפועל פתח תקוה עופר צברי. ניב אהרונסון
צברי בבית המשפט, אתמול/ניב אהרונסון

בתוך כך, זיתון - אשר נדרסה שלשום במהלך המרדף אחרי צברי, שוחררה אתמול לביתה. היא אושפזה בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה במצב בינוני עם פגיעה באגן. אביה דורון זיתון, סיפר אתמול לוואלה! חדשות: "היום היא חזרה הביתה בליווי משפחה וחברים. רצו להשאיר אותה בבית החולים עד יום ראשון להשגחה אבל אנחנו העדפנו שלא. רצינו שהיא תגיע הביתה, לפינה שלה, לחדר שלה, שתהיה בבית עם המשפחה, שיהיה לה יותר נוח", הסביר.

על מצבה הרפואי הוסיף: "יש לה עדיין כאבים חזקים, היא בקושי מצליחה ללכת, למרות זאת היא מאוד שמחה שעצרו את הבחור שדרס אותה, לא מעניין אותה שהוא אדם מוכר, לא מעניין אותה המעמד שלו - מנהל הפועל פתח תקווה, מה שהכי חשוב לה שהוא נתפס והובהל לבית המשפט כדי שיעשה צדק." עוד הוסיף צברי כי "משעות הצהריים מגיעים לבית שלנו הרבה משפחה, חברים וקרובים, הרבה שוטרים וחברים מהעבודה שדורשים בשלומה, היא בסדר ומתאוששת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נוי זיתון, השוטרת שנדרסה בנתיבי איילון, נובמבר 2014. באדיבות המשפחה
זיתון, שנדרסה באירוע/באדיבות המשפחה

המשטרה מייחסת לצברי עבירות של תקיפת שוטר, גרימת חבלה חמורה, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה וסיכון דרכים ונתיבי שיט. סנגורו של צברי, עורך הדין משה יוחאי, טען כי מרשו לא דרס את השוטרת וכי רכבו לא פגע בשוטרים. "מפקד מרחב איילון צריך לבדוק קודם כל מה עשו שוטר ושוטרת שלו בחניון מבודד וחשוך באמצע משמרת ולמה הם ירו באזרח יהודי שלא הזדהה בפניהם באופן מלא", טען. "הם ידעו שהוא יהודי וכל חטאו שהוא ניסה להימלט. האם בשביל זה צריך לירות?".

(עדכון ראשון 17:25)

מרדף משטרתי באיילון דרום  אחרי רכב שדרס ופצע שוטרת, נובמבר 2014. יותם רונן
זירת האירוע, חמישי/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully