וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני חיה באגדה": דוגמנית הפכה לכפילה של נסיכת דיסני

אנה פיית' קארלסון הצטלמה לפני שנה עם דמות קרטון של הנסיכה אלסה מהסרט "לשבור את הקרח". התמונה הפכה אותה לסנסציית רשת, וכעת היא כפילה שלה במשרה מלאה

ערוץ היוטיוב theCHIVE

כשאנה פיית' קארלסון בת ה-18 מפלורידה הצטלמה לפני שנה עם דמות קרטון של הנסיכה אלסה מהסרט "לשבור את הקרח", היא לא חשבה שתהפוך לכוכבת רשת עם חצי מיליון עוקבים באינסטגרם. למרבה הפלא זה בדיוק מה שקרה, וכיום פיית' עובדת ככפילה של הנסיכה, מופיעה בטלוויזיה ומדגמנת.

הדוגמנית אנה פיית' קרלסון שנראית כמו אלסה מהסרט "לשבור את הקרח". ערוץ היוטיוב theCHIVE, צילום מסך
דומה?/צילום מסך, ערוץ היוטיוב theCHIVE

השיא היה כאשר אנה הצעירה הוזמנה למסיבה באיחוד האמירויות. גם שם, כך נראה, רוצים לראות את התופעה בלייב. "אני עדיין המומה מהדרך בה דברים התגלגלו. אין ספק שאני חיה באגדה", סיפרה הכפילה הצעירה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אנה פיית' קרלסון ליד בובת קרטון של אלזה מ"לשבור את הקרח". אינסטגרם, צילום מסך
התמונה שהחלה את הבלאגן. אנה והקרטון/צילום מסך, אינסטגרם

רשתות טלוויזיה שונות החלו לפנות לדוגמנית והיא נבחנה להשתתפות בסדרה "עד עצם היום הזה", אך נדחתה בשל גילה הצעיר. בינתיים היא נהנית מלהוות דוגמה לילדים קטנים שחושבים, כמובן, שמדובר בנסיכה אמיתית. "זה כל מה שרציתי מאז שהייתי קטנה. זה מטורף. אפשר לחלום על משהו, ולא בטוח שהוא יתגשם. אני מרגישה שבורכתי כי החלום שלי התגשם. לדעתי אני נהנית מהעבודה שלי אפילו יותר מהילדים עצמם!".

דוגמנית הפכה לכוכבת רשת כי היא דומה לנסיכה מ"לשבור את הקרח". פייסבוק, צילום מסך
תחום עיסוק: נסיכה/צילום מסך, פייסבוק

חוץ מהעבודות שקיבלה, אנה מקפידה להתנדב ולשמח ילדים חולי סרטן. כמו דוגמניות רבות וטובות, גם קארלסון חייבת הכל לאמה. "הייתי אחרי עבודת דוגמנות באורלנדו, לא רציתי להצטלם עם דמות הקרטון. השיער שלי היה אסוף והייתי מבולגנת, אבל אמי שכנעה אותי לעשות את זה".

דוגמנית הפכה לכוכבת רשת כי היא דומה לנסיכה מ"לשבור את הקרח". פייסבוק, צילום מסך
וככה היא נראית מחוץ לשעות העבודה/צילום מסך, פייסבוק

אנה טוענת שהבחינה בדמיון בינה ובין אלסה לפני שנה, כשצפתה לראשונה בשובר הקופות של דיסני. "הדמיון מטורף. בכל פעם שאני צופה בסרט זה מרגיש מוזר, כאילו אני צופה בעצמי. זה קצת מטריד". כנראה שעניין האצולה עובר בדם כיוןן שלקסוס, אחותה של אנה, מופיעה עמה בתור אנה, אחותה של אלסה. מבולבלים? גם אנחנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully