וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

רגע לפני שהיום מתחיל ואתם צוללים לעומס בעבודה או בלימודים, קבלו חמישה דברים שאתם ממש צריכים לדעת על היום

בדרך לבחירות?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתם צריכים לדעת שהיום ייפגשו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר יאיר לפיד. אחרי הנתק בצמרת ההנהגה, שמקורו בחילוקי דעות קשים בנוגע למהלכי הממשלה, ייפגשו השניים בניסיון אחרון לפתור את המשבר בקואליציה. גורמים בסביבת ראש הממשלה אמרו כי נתניהו ינסה בימים הקרובים לבדוק האם ניתן להגיע להסכמים שיאפשרו את המשך קיום הממשלה, "כך שניתן יהיה לנהל באופן תקין את ענייני המדינה". עוד צפוי נתניהו להיפגש עם יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט ובהמשך גם עם יו"ר מפלגת התנועה, שרת המשפטים ציפי לבני.

הערעור של יונתן היילו

גזר דין ליונתן היילו ימר המואשם ברצח מי שאנס אותו, דצמבר 2013. נמרוד סונדרס
צילום: נמרוד סונדרס/נמרוד סונדרס

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים דיון בערעורו של יונתן היילו על הרשעתו וגזר דינו. עשרות תומכים ופעילים צפויים להגיע לבית המשפט העליון בירושלים לדיון, והם צפויים לערוך תהלוכה שתסתיים מול שערי היכל הצדק. היילו הורשע לפני כשנה ברצח ירון איילין בשנת 2010 בנתניה, ובית המשפט המחוזי גזר עליו 20 שנות מאסר. זאת, לאחר שהשופטים קיבלו את טענת סנגורו, עו"ד אלון אייזנברג, לענישה מופחתת משום שהיה קורבן לסחיטה ולמעשי סדום מצד המנוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

יום האיידס העולמי

פעילים מציינים את יום האיידס העולמי שיחול מחר, באלי. רויטרס
צילום: רויטרס/רויטרס

אתם צריכים לדעת שהיום חל יום האיידס העולמי, להגברת המודעות למגפה. על פי נתוני ארגון הבריאות העולמי - בסוף שנת 2013 חיו כ-35 מיליון אנשים עם נגיף ה-HIV, מתוכם 2.1 מיליון מקרים שדווחו לראשונה באותה השנה. בין השנים 1981 לסוף 2013, התגלו בישראל 7,990 מקרים חדשים של נשאי HIV וחולי איידס, מתוכם 6,454 בני אדם חיים היום בישראל. בשנת 2013 דווחו למשרד הבריאות על 476 מקרים חדשים, עשרה מקרים פחות מהשנה שקדמה לה.

סייבר מאנדיי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם עדיין נשאר לכם כסף מיום הרווקים הסיני ומיום שישי השחור שהפך לסוף שבוע שלם, אתם צריכים לדעת שהיום חל ה"סייבר מאנדיי", יום שני המקוון בתרגום חופשי. זהו יום השני שמגיע אחרי חג ההודיה האמריקני, והוא "נחגג" לראשונה ב-2005. כבר בסוף השבוע האחרון עלתה כמות המכירות שבוצעו דרך האינטרנט בארה"ב בסביבות 20%. נראה שהאמריקנים כבר פחות אוהבים ללכת מכות בחנויות עצמן ומעדיפים לעשות את המלחמות שלהם בבית מול כפתור ה-F5 על הסייל הלוהט התורן. הסייבר מאנדיי הגיע גם לישראל ובמהלך היום יינתנו הנחות משמעותיות במגוון חנויות.

המעמד של גודס מתערער

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס עם פיני גרשון. יוסי ציפקיס
צילום: יוסי ציפקיס/יוסי ציפקיס

קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב תארח הערב את בני הרצליה, במשחק במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל. אף שעל הנייר מדובר במשחק קל עבור הצהובים, המאמן גיא גודס לא מקל ראש בהתמודדות, מאחר שהפסד או אפילו ניצחון דחוק יערערו מאוד את מעמדו. כזכור, לאחר התאוששות קלה של הצהובים הגיעה התבוסה הכואבת לצסק"א מוסקבה ביום חמישי, ובעקבותיה שבו ועלו הביקורות כנגד גודס. בהמשך השבוע תתמודד מכבי תל אביב עם אלבה ברלין הגרמנית, והמשחק הקרוב ישמש הכנה טובה עבורה גם למפגש עם הגרמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully