וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 13 נעדר ארבע שנים ואותר מאחורי קיר כפול

30.11.2014 / 9:03

הנער נעלם במדינת ג'ורג'יה ב-2010, ונמצא בחדרון שהוקם מאחורי מחיצה בארון המצעים בבית אביו. הוא הצליח ליצור קשר עם אמו ולהזעיק את המשטרה. האב יואשם בכליאה ובהתעללות

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

ארבע שנים אחרי שדווח כנעדר, נמצא בסוף השבוע נער אמריקני בן 13 מאחורי קיר כפול בתוך ארון מצעים בבית אביו בעיירה במדינת ג'ורג'יה. השוטרים שהגיעו לחלצו מצאו את הנער במצב בריאותי טוב, מוסתר מאחורי מחיצה כפולה. חמישה אנשים נעצרו, בהם אביו של הנער ואישה נוספת, והם יואשמו בכליאת שווא ובהתעללות בילדים.

תחילת הפרשה ב-2010. הנער הגיע לבקר את אביו בג'ורג'יה, אך האב לא הסכים שהילד ישוב לאמו שבפלורידה. האם, מהגרת, דווחה על היעדרותו של הנער לרשויות הרווחה אך לא למשטרה, ככל הנראה מאחר שלא הכירה את הנהלים. ביום שישי הגיעו השוטרים לביתו של האבא בעיירה ג'ונסברו, סמוך לאטלנטה, לאחר שהנער הצליח ליצור קשר עם אמו וזו הזעיקה את השוטרים.

כתבות נוספות בוואלה! חדשות:
השוטר שירה למוות בנער במיזורי התפטר: "לא מוכן לסכן אחרים"
נפאל: החל פסטיבל שחיטת בעלי החיים הגדול בעולם
תיעוד ממזל"ט: כך נראית צ'רנוביל הנטושה אחרי אסון הגרעין

ילד שנחטף במדינת ג'ורג'יה מתאחד עם אמו אחרי ששוחרר – נובמבר 2014. רשת אן-בי-סי, צילום מסך
הילד, ששמו לא פורסם, מתאחד עם אמו אחרי ששוחרר/צילום מסך, רשת אן-בי-סי

כוחות המשטרה שהגיעו לבית בחיפושים אחרי הנער שמעו מאביו כי אין לו מידע לגבי בנו, ושבו על עקבותיהם. כמה שעות לאחר מכן, השוטרים חזרו לחפש בבית לאחר שהילד שוב יצר קשר עם אמו. בזמן שחיפשו בבית, הנער שוחח עם אמו וסיפר להם היכן הוא נמצא בדיוק. "הם מצאו אותו מאחורי קיר כפול בחלק הפנימי של הבית", נמסר מהמשטרה.

"פתחנו את התא שבו הוא הוסתר. ראיתי אותו וביקשתי ממנו להתקדם קדימה", סיפר אחד השוטרים שאיתרו את הנער. "הוא היה מזועזע, הוא קפא במקום ופחד". שוטר נוסף סיפר: "אני פשוט לא מאמין שמצאנו אותו, זו תחושה נהדרת". הילד התגלה במצב טוב והתאחד מאז עם אמו.

השכנים סיפרו כי המשפחה עברה לשכונה המטופחת לפני כחצי שנה, והיו שקטים. עוד הם הוסיפו כי הילד תמיד נראה בבית ומעולם לא נראה בבית הספר. "חשבנו שהם אהבו להיות עם עצמם", אמרה השכנה, והוסיפה כי הנער נראה מנקה את החצר לעתים קרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully