וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין סקסי למחלה קשה: אחות מבצעת בדיקות אשכים ברחוב

עוברים ושבים הופתעו לראות אישה בתלבושת אחות סקסית שמציעה לגברים זרים לעבור בדיקת אשכים ברחוב. למרבה הפלא זה ממש, אבל ממש לא מה שאתם חושבים

צילום מסך

חודש נובמבר מוכר ברחבי העולם כ"מובמבר", בו מעוררים מודעות ואוספים תרומות לנושאים הקשורים בבריאות הגבר, כמו סרטן הערמונית. האנשים היצירתיים ביוטיוב החליטו לגייס כספים ולמטרה להעלות את המודעות לנושא בדרך משעשעת במיוחד, וגייסו לעזרתם את 'Simple Pickup', צמד חביב בעל עמוד יוטיוב פופלארי במיוחד שכולל, בין הרבה ריאיונות ומתיחות, גם טיפים לדייטים עם בחורות.

אל השניים הצטרפה בחורה בבגדי אחות סקסיים, שהציעה לגברים ברחוב לעבור בדיקת אשכים חינם. רוב הגברים סירבו ואפשר להבין אותם - בדיקת אשכים באמצע רחוב הומה אדם היא לא החוויה הנעימה ביותר בעולם. עם זאת, שישה אמיצים הסכימו לעבור את הבדיקה. מטרת הסרטון הייתה להראות לגברים בעולם שהבדיקה פשוטה מאוד, וכל אחד יכול לבצע אותה בכל רגע נתון ובכל מקום בו הוא נמצא.

אחות מבצעת בדיקת אשכים בחינם ברחוב. ערוץ היוטיוב Simple Pickup, צילום מסך
זו ערמונית נפוחה או שאתה סתם שמח לראות אותי?/צילום מסך, ערוץ היוטיוב Simple Pickup

על כל גבר שהסכים לעבור את הבדיקה ברחוב, תרמה יוטיוב 100 דולרים. בסוף הסרטון אומרים יוצריו כי על כל 100,000 אנשים שיצפו בסרטון, ייתרמו עוד 100 דולרים. נכון לכתיבת שורות אלה, צפו בסרטון קרוב לחמישה מיליון בני אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully