וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס, סמים ופלאפונים: הצצה לכלא המושחת בעולם

טייבון וואיט, אסיר המרצה 20 שנות מאסר בגין ניסיון רצח, הוא העד המרכזי בחקירה פדרלית נגד הכלא בו הוא יושב. אחת השאלות היא איך הוא הכניס ארבע סוהרות להיריון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עומד בראש כנופיית "משפחת הגרילה השחורה". וויאט/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה הכלא שלי. המילה האחרונה בנוגע לכל מה שקורה פה מגיעה ממני. מה שאני אומר זה החוק". המשפט הזה יצא מפיו של טייבון וויאט, אסיר בבית המעצר העירוני בבולטימור המרצה 20 שנות מאסר בגין ניסיון רצח. כעת הוא משמש עד מרכזי בחקירה פדרלית נגד בית הכלא, ועדותו חושפת רשת שחיתות הכוללת יחסי מין בין אסירים וסוהרים, סחר בסמים והברחת פלאפונים.

טייבון עמד בראש כנופיית "משפחת הגרילה השחורה", שחבריה עבדו יחד עם הסוהרים. העסקים הענפים של הכנופיה הגיעו עד בתי מאסר אחרים במדינה. בעקבות חקירה פדרלית שהתקיימה נגד הכלא, נעצרו לאחרונה 16 אסירים ו-27 סוהרים שהואשמו בהברחות שונות תמורת כסף ויחסי מין. לרשותם עמדו 13 סוהרות, כשוואיט לבדו הכניס ארבע מהן להיריון ושתיים אף קעקעו את שמו על גופן. כמעט כל העצורים בפרשה יקבלו עונשים מופחתים בעקבות עסקאות טיעון שנחתמו עמם.

"אולי על מגדלי השמירה לא התנוססו דגלי "משפחת הגרילה השחורה", אבל זו בדיוק כמות הכוח שהייתה לכנופייה בין כותלי הכלא. הם הפעילו מערכת כלכלית מחתרתית במשך שנים. איך זה ייתכן? אנשים שהיו אמורים לשמור על האינטרס הציבורי, הפכו את העניין לאינטרס פרטי וכרתו ברית עם חברי הכת", אמר התובע רוברט הארדינג בפתיחת המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully