וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע לב: כלב מנסה לחלץ את גופת חברו שנדרס

נהג מונית במקסיקו תיעד רגעים עצובים במיוחד כאשר כלבלב שחברו נדרס מנסה להחיות אותו ולהזיזו מהכביש אל מקום מבטחים. לאחר שלא הצליח, התיישב ליד גופתו וסרב לזוז

צילום מסך

אם הייתם צריכים עוד הוכחה לכך שלעיתים בעלי חיים יכולים להיות אנושיים יותר מבני אדם, הכינו חבילת ממחטות וצפו בסרטון הבא שצולם במקסיקו, ומתעד כלב שמנסה להחיות את חברו, כלבלב אחר אשר נפגע על ידי מכונית ונהרג במקום. לאחר שהבין כי חברו מת, מנסה הכלב האמיץ להזיז את גופתו למקום בטוח, אבל לא מצליח לעשות גם את זה. הוא לא נוטש אותו, ומתיישב ליד הגופה באמצע הכביש.

המחזה המעציב צולם על ידי נהג מונית שהיה עד להשתלשלות האירועים. "ראיתי כלב רץ מול מכונית נוסעת, וממש מאחוריו רץ כלב נוסף. המכונית פגעה בכלב השני. הנהג לא עצר לבדוק מה קרה והמשיך בנסיעתו, אבל אני עצרתי כיוון שהכלב הראשון רץ חזרה והחל לנסות לדחוף את חברו המת לכיוון המדרכה. לא המשכתי בנסיעתי כי לא רציתי לפגוע בכלב, והמחזה ריתק אותי. אין ספק שהוא ניסה להעיר את חברו המת".

לאחר שנואש מנסיונות ההחייאה והחילוץ, מתיישב הכלבלב בסמוך לגופת חברו באמצע הכביש. נהג המונית הוסיף כי לפני שהמשיך בנסיעתו, העביר את הגופה למדרכה כדי שהכלב החי לא ייפגע מרכב אחר. הסרטון הפך לאחד הנצפים ביותר בתקשורת במקסיקו, ולאחר זמן קצר הפך לויראלי בעולם כולו. פעילים לזכויות בעלי חיים משתמשים בו כדי להראות שלכלבים מגיעים הערכה רבה יותר מזו לה הם זוכים במדינה.

  • עוד באותו נושא:
  • כלב
  • דריסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully