וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

רגע לפני שהיום מתחיל ואתם צוללים לעומס בעבודה או בלימודים, קבלו חמישה דברים שאתם ממש צריכים לדעת על היום

לפיד יפתח

שר האוצר יאיר לפיד בישיבת הממשלה, אוקטובר 2014. מרק ישראל סלם, מערכת וואלה! NEWS
שר האוצר יאיר לפיד בישיבת הממשלה, אוקטובר 2014/מערכת וואלה! NEWS, מרק ישראל סלם

אתם צריכים לדעת שהיום מתחיל כנס שדרות לחברה, שבו יידונו מבצע "צוק איתן" והשלכותיו, הלחימה בטרור, חתירתה של איראן לנשק גרעיני, התרחבות הפערים והשסעים בחברה הישראלית ועוד סוגיות חשובות. את הכנס, שיימשך יומיים, יפתח שר האוצר יאיר לפיד. בין הדוברים הנוספים: שרת המשפטים ציפי לבני, שר הביטחון משה יעלון, הרמטכ"ל בני גנץ, שר החוץ אביגדור ליברמן והמפכ"ל יוחנן דנינו. עקבו אחר העדכונים - כל היום בוואלה! חדשות.

קחו מטרייה

נחל איילון ונתיבי איילון, נובמבר 2014. יותם רונן
נחל איילון ונתיבי איילון, נובמבר 2014/יותם רונן

אם אתם עדיין לא מרגישים זאת על בשכרם, אתם צריכים לדעת שהיום יהיה קר מהממוצע. לפי השירות המטאורולוגי, הגשם שירד מצפון הארץ ועד צפון הנגב יתחזק אחר הצהריים. ייתכנו סופות רעמים וברד, וגם הרוחות ינשבו בעוז. בחרמון יוסיף לרדת שלג. תושבי הדרום, היזהרו משיטפונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

נאבקים באלימות

נשיא המדינה ורעייתו ביקרו במרכז למניעת אלימות ובמקלט לנשים מוכות לרגל יום המאבק באלימות נגד נשים,. מארק ניימן, לשכת העיתונות הממשלתית
נשיא המדינה ורעייתו בביקור במקלט לנשים מוכות/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן

אתם צריכים לדעת שהיום הוא יום המאבק באלימות נגד נשים. לפי "דוח האלימות" שמפרסם הבוקר ארגון ויצו - דוח המאגד נתונים מכל הרשויות במדינה - מדי יום נפתחים בממוצע 65 תיקים בגין אלימות במשפחה. עשר נשים נרצחו השנה בידי בני משפחותיהם, בהשוואה ל-19 נשים בשנה שעברה. בוויצו מציינים כי ירידה מעין זו אופיינית לתקופות של איום ביטחוני ומזכירים את מבצע "צוק איתן" שהיה בקיץ.

לוחמים בהתנדבות

לוחמי גדוד הסיור המדברי. דובר צה"ל
לוחמי גדוד הסיור המדברי/דובר צה"ל

אתם צריכים לדעת שהיום מתגייסים לוחמים חדשים לגדוד הסיור המדברי, שמרבית חייליו בדואים המשרתים בצה"ל בהתנדבות. הגדוד הכפוף לחטיבה הדרומית באוגדת עזה אמון על ההגנה על גבול הרצועה, והוא עומד במשימה בכבוד כבר 20 שנה. בשבוע שעבר נפגש מפקד החטיבה הדרומית אל"מ דדו בר-כליפא עם נערים בדואים ועודד אותם להתגייס באומרו כי הגדוד פועל כל העת למען ביטחון תושבי המדינה. הוא הוסיף כי שירות בצה"ל מקל על השילוב בחברה הישראלית.

מנצ'סטר במתח

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. GettyImages
מנצ'סטר סיטי חוגגת/GettyImages

אתם צריכים לדעת שלאחר הפסקה של שבועיים, ליגת האלופות חוזרת הערב לפעילות. במוקד יעמוד המשחק בין אלופת אנגליה מנצ'סטר סיטי לאלופת גרמניה באיירן מינכן. למרות שתי אליפויות בשלוש שנים, המועדון האנגלי לא הצליח לקבל דריסת רגל משמעותית באירופה ונחל בעיקר כישלונות צורבים. גם השנה סיטי לא ממש מתפקדת, ובארבעה משחקים צברה עד כה שתי נקודות בלבד. בשל חולשת הבית היא עדיין נמצאת בתמונה, אבל היא ממש צריכה ניצחון הערב. לבאיירן, לעומת זאת, אין דאגות. עם 12 נקודות מ-12 אפשריות היא כבר הבטיחה את המקום הראשון בבית ואת מקומה בשלב הבא.

  • עוד באותו נושא:
  • כנס שדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully