וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: התגובה המרגשת לבקשת אמו של לוקה בתסמונת דאון

כמה ימים לפני יום הולדתו ה-30 של מנואל פריסו, אמו פרסמה הודעה בפייסבוק, וביקשה מחבריה לשלוח לו כרטיסי ברכה. "הוא אוהב לקבל גלויות", כתבה. הפרסום הופץ - ויותר מ-30 אלף ברכות הציפו את בית המשפחה

מנואל פריסו, חולה תסמונת דאון, צרפת. מתוך פייסבוק, צילום מסך
מנואל/צילום מסך, מתוך פייסבוק

אמו של מנואל פריסו, תושב קאלה שבצרפת שלוקה בתסמונת דאון, רצתה להפתיע אותו לכבוד יום הולדתו ה-30, שחל שלשום (שבת), ופרסמה הודעה בחשבון הפייסבוק שלה. בהודעה, היא ביקשה מכל חבריה ברשת החברתית לשלוח גלויות לכבוד המאורע המשמח. על פי הדיווח בעיתון המקומי "La Voix du Nord", ההיענות לה זכתה האם, ז'קלין, הייתה אדירה – יותר מ-30 אלף ברכות ליום ההולדת הגיעו לבית המשפחה.

שירות הדואר הצרפתי נאלץ לשלוח משאית לבית המשפחה עם פריטי הדואר הרבים, והמשפחה הייתה צריכה לאחסן את חלקם בבית השכנים, לאחר שלא נותר מקום בביתם. "כתבתי בבקשה לכל חברי הפייסבוק שלי – 'בני מנואל הולך לחגוג את יום הולדתו ה-30, והוא אוהב לקבל גלויות'", סיפרה.

עוד כותרות אסור לפספס בוואלה! חדשות:
צפו: זוג ניצל בנס מתאונת אופנוע - ומתנשק בלהט
כך נראה העולם המדהים של פתיתי השלג
אף פעם לא מאוחר: צפו בבת 100 מבקרת לראשונה בים

בהודעה, כתבה: "יש לו תסמונת דאון. אני כותבת על מנת לבקש מכם לקחת שתי דקות מזמנכם ולשלוח לו כרטיס ברכה, ולהעביר את ההודעה לחבריכם. אני מודה לכם מראש על המחווה, שאני בטוחה שתשמח את מנואל".

ההודעה, שפורסמה בתחילה בחשבון הפייסבוק של אביו של מנואל, לוסיאן, זכתה לשיתופים רבים כל כך, עד שחשבונו ברשת החברתית נסגר על ידי פייסבוק, שסברה שמדובר במזימה פרסומית. ז'קלין פתחה חשבון חדש ופרסמה מחדש את בקשתה הצנועה – וביום הולדתו של מנואל, הגיעו אלפי כרטיסי ברכה וחבילות מצרפת וממדינות אחרות, בהן סרי לנקה, הונג קונג, ארצות הברית ואוסטרליה.

"לא היינו מדמיינים שלהודעה פשוטה באינטרנט תהיה השפעה כזו תוך כמה ימים בודדים", אמרה ז'קלין. "הופתענו מפרץ הנדיבות ומהמסרים של תמיכה ושל אדיבות. העולם אינו אדיש, אחרי הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully