וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנפילה של פנינה רוזנבלום ב"מירוץ למיליון" - פברוק

24.11.2014 / 15:56

רוזנבלום אמנם באמת שברה את ידה במהלך צילומי התוכנית, אבל כעת מתברר שסצינת הנפילה ששודרה אתמול בוימה וצולמה מחדש בחודש שעבר. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

חוק הלאום - פשרה של הרגע האחרון? שני הצדדים בוויכוח סביב החוק הבינו שאם ימשיכו להתבצר בעמדות שלהם לא יהיה מנוס מבחירות בקרוב. במפלגת ישראל ביתנו הציעו לדחות בשבוע את ההצבעה כדי לנסות ולמצוא פשרה מוסכמת, אבל בפועל מדובר רק בדחייה של המשבר. המפסיד העיקרי, לפחות בינתיים, מהמהלך הוא ראש הממשלה נתניהו שניסה לכפות על לבני ועל לפיד משמעת קואליציונית והצבעה מזורזת על חוק שישרת אותו בפריימריז בליכוד. חוק הלאום העלה את סף המתיחות בקואליציה לשיא חדש והציף שוב את נושא הקדמת הבחירות - לא רק בגלל תוכנו של החוק אלא בעיקר בגלל האינטרסים הפוליטיים של חברות סיעות הקואליציה. גלגוליו של החוק, שעלה לראשונה בכנסת שעברה דבווקא ע"י קדימה, משקפים יותר מכל את חוסר האמון ואת מאבק הכוחות הקואליציה.

ברגר קינג תשבור את קללת הרשתות האמריקניות? חוץ ממקדונלד'ס כמעט אף רשת אמריקנית לא הצליחה לכבוש את שוק האוכל המהיר הישראלי. ברגר קינג, כמו רשתות מוכרות אחרות - סטארבקס, דאנקן דונטס, וונדי'ס ואפילו הוטרס - ניסתה את מזלה בישראל במשך שנים אבל לא סחפה אחריה את הציבור הישראלי. אחרי שכל הסניפים של רשת ההמבורגרים האמריקנית נקנו על ידי בורגר ראנץ', בבורגר קינג החליטו שוב לנסות את מזלם.

התחזית: הלילה מעונן חלקית עם גשם מקומי. מחר משעות הצהריים הגשם יתחזק וגם הרוחות, יהיה קר מהרגיל בעונה. בחרמון צפוי שלג. קיים חשש משטפונות והצפות.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully