וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם שופטת שנאנסה מחויבת להתלונן?

23.11.2014 / 15:21

מח"ש נאלצה לסגור את התיק בדבר אונס של שופטת שלום בידי שוטר משום שזו סירבה להתלונן. האם בכך היא מעלה בתפקידה כמסמלת את מערכת הצדק, או שהיא פעלה דווקא מתוך אחריות לתפקיד? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

אחרי דיון סוער בממשלה עבר חוק הלאום: השרים לבני ולפיד לא הסתירו את מורת רוחם מחוק הלאום ובמהלך הדיון התפתח עימות קולני בינם לבין ראש הממשלה. נתנהו האשים את לבני: "אם היית מתנהגת אחרת לא היינו מגיעים להיום. כשזה נוגע לחוקים אחרים, לא נהגת כך" ואילו לבני השיבה "אם כל הקשקוש הזה היה כדי להתנקם בי – ניצחתם…. אתה רוצה שנצביע נגד, כדי שתוכל לפטר אותנו"". גם השר לפיד ושרי "יש עתיד", שהצביעו נגד, השתתפו בעימות ומחו נגד החוק.

דיוויד בלאט לא מפסיק להפסיד: לקליבנד יש אמנם בעיות שלא קשורות למאמן הישראלי שלה, אבל מי שעוקב אחרי הקריירה שלו יודע שרצף ההפסדים האחרונים של הקבוצה לא צריך להפתיע אף אחד: בלאט אולי מכר את עצמו לתקשורת האמריקאית כ"גאון התקפי" אבל מי שעוקב אחריו יודע שלא מדובר במאמן עם התקפה מלוטשת במיוחד. אין ספק שבלאט הוא מאמן טוב, אבל אם הוא ייכשל - זו לא תהיה הפעם הראשונה.

השלג הראשון של החורף: אחרי סוף שבוע חורפי מגיע שבוע חורפי - ביומיים הקרובים צפויים גשמים לפרקים אבל ביום שלישי בשעות אחר הצהריים צפויה מערכת סוערת במיוחד - הסערה הראשונה של החורף. מזג האוויר הסוער שיימשך מספר ימים ויגיע לשיאו ביום רביעי ילווה ברוחות חזקות, ברקים ורעמים בכל חלקי הארץ עם ציפייה לשלגים ראשונים בחרמון וחשש להצפות בדרום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully