וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: זינק על גב כריש אל מול עיני התיירים

תיירים שהצטרפו למסע בחופי אוסטרליה לא ציפו לראות את הקפטן של הסירה קופץ מהסיפון על גבו של כריש ענק. למרות שספג ביקורת הקפטן מבטיח: אעשה זאת שוב

צילום מסך

קפטן של סירה שמשיטה תיירים בחופי אוסטרליה צולם בסוף השבוע כשהוא מזנק מהסירה על גבו של כריש פטיש – ועורר עליו את זעמם של הצופים בסרטון ושל מעסיקיו. אהרון מויר בן ה-25 מכנה את עצמו "הרוכב על הכרישים" וניתן לראות בסרטון הקצר, שצולם על ידי התיירים בסירה, כיצד הוא מפתה את הכריש להתקרב לסירה באמצתעות פיתיון הקשור לחכה ואז מזנק לעברו, נשאר עליו למשך מספר שניות ובורח חזרה לסירה.

"זה היה מורט עצבים. העור שלו מרגיש כמו נייר זכוכית וזה קרע לי את הרגליים ואת העור", הוא סיפר לרשת חדשות מקומית בפרת', אוסטרליה, "ידעתי שזה יהיה קשה, אבל בסוף זה היה מוזר ולא הייתי יכול ללבוש אחר כך תחתונים", סיכם. לאחר מכן הוא הודה כי ביצע מעשה מטופש, אולם הבטיח שינסה לעשות זאת שוב אם תהייה לו הזדמנות נוספת וסיפר כי החלום שלו זה לרכב על כריש עמלץ לבן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולם לרכב על כריש לבן. אהרון מויר בצילום מתוך עמוד הפייסבוק שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעסיקו של מויר לא היה משועשע מהפעלול והבטיח כי הוא ייענש, כיוון שמדובר בהפרה של חוקי החברה. מומחים לביולוגיה ימית גינו בחריפות את המעשה וציינו כי הוא סיכן את חייו ואת חיי הכריש, אולם מויר לא ייענש על ידי רשויות החוק, כיוון שכרישי הפטיש אינם בעלי חיים מוגנים ולכן הוא למעשה לא עבר על שום חוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully