וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

רגע לפני שהיום מתחיל ואתם צוללים לעומס בעבודה או בלימודים, קבלו חמישה דברים שאתם ממש צריכים לדעת על היום

חוק הלאום

בנימין נתניהו, ציפי לבני ונפתלי בנט. נועם מושקוביץ, מרים צח, AP, עיבוד תמונה
צילום: נועם מושקוביץ, מרים צח, אי-פי/עיבוד תמונה, נועם מושקוביץ, מרים צח, AP

אתם צריכים לדעת שהיום הממשלה תצביע על חוק הלאום. על פי פשרה בין נתניהו וחברי הכנסת אלקין, לוין ושקד, הממשלה תצביע על שני חוקים שיזמו שלושת הח"כים מהליכוד והבית היהודי, ולאחר מכן גם תתמוך הקואליציה באישורן של ההצעות בקריאה טרומית. בתמורה, התחייבו השלושה למזג את שתי ההצעות עם נוסח מרוכך של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בהמשך הליך החקיקה. ההחלטה של נתניהו לקדם את שני החוקים מגיעה אחרי שבשבוע שעבר הסירה שרת המשפטים, ציפי לבני, את ההצעות מסדר היום של ועדת השרים לענייני חקיקה. ראש הממשלה החליט להשתמש בסמכותו כדי לעקוף את לבני, ולעלות את ההצעות למליאת הממשלה, במקום לוועדת השרים בראשה עומדת שרת המשפטים.

עבודה ערבית

פועלים ערבים לא יעבדו בגני ילדים. מערכת וואלה!
פועלים ערבים לא יעבדו בגני ילדים/מערכת וואלה!

אתם צריכים לדעת שהיום, כמה ימים לאחר הודעתו של ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני, על הפסקת עבודתם של פועלים ערבים בעיר – והסערה שפרצה בעקבותיה – הפועלים הערבים ישובו לעבוד בעיר. אבל עם הגבלות. הפועלים יכולים לחזור לעבודתם עם סיום יום הלימודים, לאחר השעה 16:00. בהודעה שנמסרה מהעירייה תולים את הסיבה בחוזר מנכ"ל משרד החינוך, שאוסר עבודה בתוך גני ילדים במהלך היום מבחינה הבטיחותית. עוד נמסר מהעירייה, כי נוסף על כך "העירייה הביעה נכונות לשאת בכל ההוצאות כתוצאה מהשינוי בשעות העבודה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בית"ר - סכנין, המשטרה בכוננות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתם צריכים לדעת שהיום, לאחר שבוע של דיונים ערים בסיטואציה הסבוכה, תארח הערב ב-19:45 קבוצת הכדורגל בני סכנין את בית"ר ירושלים באצטדיון דוחא שבעיר סכנין. האווירה בין המועדונים, שמתוחה גם כך, התלהטה במהלך השבוע שעבר על רקע האירועים האחרונים בירושלים. המשטרה דרשה כוחות מתוגברים שיגיעו לאצטדיון, על מנת ליצור חיץ בין אוהדי שתי הקבוצות. פוליטיקאים רבים התערבו, הרגישות גברה וכעת יעשו כוחות הביטחון מאמצים כבירים על מנת ש-90 הדקות של ההתמודדות הלחוצה יעברו בשלום.

שבוע חורפי

נחל איילון ונתיבי איילון, נובמבר 2014. יותם רונן
צילום: יותם רונן/יותם רונן

אתם צריכים לדעת שהיום מזג האוויר יעשה כאן אווירה חורפית, אחרי שבסוף ירדו כמויות נאות של ממטרים בכמה אזורים ברחבי הארץ. במהלך היום יהיה מעונן חלקית והטמפרטורות יהיו נמוכות מהרגיל לעונה. גשם מקומי צפוי לרדת באזורים רבים בארץ. בלילה כבר יהיה קר, עם 15 מעלות בתל אביב, 10 בירושלים, במצפה רמון ובמדבר יהודה, בצפת ובהרי הגליל כבר מרגישים אך זה בחד ספרתי עם 9 מעלות בלילה. זה עוד כלום לעומת מה שצפוי מחר, אבל על זה נדבר כבר בחמישה דברים של מחר.

מיילי בת 22

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מיילי סיירוס צולמה ישנה בעירום עם ישבן חשוף", "מיילי סיירוס חושפת את החזה בבילוי פרוע במיוחד", "צפו: מיילי סיירוס רוקדת בחזייה ובתחתונים", הן רק חלק זערורי מהכותרות שאפשר למצוא כשמקלידים "מיילי סיירוס" בגוגל, ואתם צריכים לדעת שהיום היא חוגגת יום הולדת, רק בת 22 וכבר מחזיקה ארסנל מכובד במיוחד של שערוריות. קשה להאמין שהיא התחילה בתור הילדה המתוקה בסדרה "האנה מונטנה", כשהייתה בת 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully