וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השבוע

20.11.2014 / 16:16

מיליארדים מאמינים בו, הוא מוכר על ידי כל הדתות ויש לו מאות שמות וכינויים. השבוע הוא משך אפילו את תשומת לבם של חילונים בגלל התזמון הטרגי שלו. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

"שהיד הוא לא מחבל או טרוריסט": במהלך היום הייתה אמורה להתקיים באוניברסיטת תל אביב הפגנה של התאים הערביים "נגד הכיבוש ולזכרם של השהידים". ההפגנה אמנם נדחתה ליום ראשון בשל המתיחות המורגשת בקמפוס ומחשש לביטחונם של הסטודנטים, אבל זה לא מנע מראשי התאים לשחרר אמירות שנויות במחלוקת: "מחבלים מתאבדים זה מי שנהרג עכב הסכסוך המתמשך. הם לוחמי התנגדות פלסטינים". עשרות פעילי ימין קיימו היום הפגנת-נגד ליוזמה של התאים הערבים, וקראו להנהלה לא לאפשר להם לבטא את מסריהם.

ראש עיריית אשקלון הורה להפסיק עבודת ערבים בעיר - שרת המשפטים פנתה ליועץ המשפטי לממשלה: אמנם חלק מהתושבים תומכים בהחלטתו של איתמר שמעוני להפסיק את עבודתם של פועלים ערבים באתרי בנייה הנמצאים בקרבת גני ילדים, אבל ראשי המערכת הפוליטית מיהרו לגנות אותה. ראש הממשלה נתניהו התייחס ואמר ש"אין מקום לאפליה נגד ערביי ישראל". שר הכלכלה נפתלי בנט וחברות הכנסת מירי רגב ושולי מועלם גינו גם הן. שרת המשפטים ציפי לבני הוסיפה לגינויים ופנתה ליועץ המשפטי לממשלה לבדיקת חוקיות המהלך. ממשרד המשפטים נמסר שאם יימצא שההוראה לא חוקית מבחינה מנהלית היא תבוטל, ואם היא תימצא לא חוקית בפן הפלילי - ראש העיר אף יועמד לדין.

מה מסתתר מתחת לחזות הצנועה? מסתבר שגם מתחת לבגדים החסודים ביותר נשים עדיין רוצות להרגיש סקסיות. כתבת וואלה! נועה הרשקוביץ ביקרה בחנות הלבשה תחתונה המיועדת לנשים חרדיות וגילתה בין כותנות ההנקה וחליפות השחייה גם כמה פריטים מפתיעים - מתחתוני תחרה מנומרים ועד בגדי גוף מעור.

התחזית: סוף שבוע באווירה חורפית - שישי, ירידה בטמפרטורות וגשם לפרקים ובשבת עוד התקררות וגשום. הטמפרטורות יהיו נמוכות מהרגיל בעונה ויש חשש לשיטפונות והצפות במקומות המועדים.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully