וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא עכשיו חופשה בירושלים? המחירים צונחים

19.11.2014 / 16:22

בעקבות המצב הביטחוני רושמים המלונות בבירה ירידה בתפוסה ובהזמנות ובניסיון לעודד את התיירות לעיר מורידים מחירים. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

"חמאס הוא דאעש ודאעש הוא חמאס": כשראש הממשלה נתניהו התייחס למאפיינים הדומים בין חמאס ודאעש לא מעט אנשים הרימו גבה וטענו שמדובר בהגזמה, אבל הפיגוע שהתרחש אתמול יכול להצביע על ההשפעה שיש לארגון הקיצוני מעירק, בעל שיטות ההרג האכזריות, לבין גורמים איסלמיסטיים שנמצאים בקרבנו. ראש עיריית ירושלים ניר ברקת התייחס כך לפיגוע: "להיכנס לבית כנסת עם סכין קצבים ולטבוח במתפללים - בני אדם לא מסוגלים לעשות את זה", ופרופ' אבי ריבקינד, מנהל אגף הטראומה, ביה"ח הדסה עין כרם, תיאר כך את הפציעות: "בידיים, ברגליים, פגיעות קשות מאוד בראש, פגיעות אכזריות בצורה יוצאת דופן".
פרופ' אמציה ברעם, ראש המרכז לחקר עיראק באוניברסיטת חיפה, מצביע על דמיון בין זירת הפיגוע אתמול - פגיעה במתפללים בבית כנסת - לבין דרכי הפעולה של דאעש, בשלביו המוקדמים, אז בחרו להתמקד דווקא במרכזי הדת של אויביהם - מסגדים שיעים: "אני רואה חיקוי לדאעש - בית כנסת זו היהדות. זו מלחמת דת ממש בסגנון של דאעש".

לא רק בירושלים - האם בניו יורק מסוכן ליהודים? ראש עיריית ניו יורק הורה להגביר את האבטחה סביב בתי הכנסת והמוסדות היהודיים בעיר מחשש לאירועים אנטישמיים. רון פודכלבניק, עיתונאי ברשת חדשות יהודית המתגורר בעיר, מספר על האווירה המתוחה בקהילה המקומית: "כבר בחודשים האחרונים אנחנו רואים עלייה הדרגתית של כל מיני התקפות נגד יהודים בניו יורק. לא כל כך מדווחים על זה, אומרים שזה דברים יוצאים מן הכלל". לדבריו, גם הציבור הכללי מרגיש אבטחה את השפעות האבטחה המוגברת - בכניסות לרכבת התחתית ובמקומות ציבוריים הומי אדם.

השפים הישראלים טורפים את העולם: צמד השפים דוד ויוסף פותחים מסעדת שוק עם טעמים ים תיכוניים בקמדן מרקט בלונדון. השניים מצטרפים לרשימה ארוכה של שפים ישראלים שכבר פתחו מסעדות יוקרה בנקודות שונות על הגלובוס - לדוגמה בפריז, באמסטרדם ובניו יורק - והם מאמינים שהטעמים הישראליים, עם החוצפה, התעוזה, השמחה והצבעוניות, הם שמושכים את הקהל המקומי.

התחזית: מחר הטמפרטורות ימשיכו לעלות ויהיה חם ויבש מהרגיל בעונה.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully