וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט הציג בשידור חי תמונה של גופה מהפיגוע – וננזף

שר הכלכלה התראיין לרשת BBC ושלף בשידור תצלום של אחד מנרצחי הפיגוע בבית הכנסת בירושלים. המראיינת דרשה ממנו להסתיר את התמונה. בנט: "רציתי להראות מי הורג את מי"

צילום: רשת BBC

יו"ר הבית היהודי ושר הכלכלה, נפתלי בנט, ננזף הבוקר (שלישי) בשידור חי ברשת בי-בי-סי, כאשר הציג למצלמה תצלום של גופת אדם שנרצח בפיגוע בירושלים. בנט טען בראיון כי "ההסתה של הרשות הפלסטינית הובילה לרצח" ואמר כי "אבו מאזן בעצמו מסית נגד יהודים, ואומר להם 'קחו נשק ותילחמו ביהודים".

כאשר בנט שלף את התצלום הפיגוע, דרשה ממנו המראיינת להסתיר את התצלום ולהסיט אותו מעין המצלמה. זאת, בהתאם למדיניות הרשת שאינה מציגה תצלומי זוועה בשידוריה. "אנחנו לא רוצים לראות את הדבר הזה", אמרה המראיינת בתוקף.

בנט הסיר את התצלום, ואחרי זמן קצר כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "גברת מראיינת בריטית, בהחלט אציג את התצלום הזה (...) ולעולם לא אפסיק". לדברי בנט, לפני עלייתו לשידור התראיין במשדר "דובר פלסטיני שדיבר על יהודים שרוצחים ערבים בירושלים. בתגובה, הראיתי למראיינת מי כאן הורג את מי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התצלום שהציג בנט בראיון לבי-בי-סי./מערכת וואלה!, צילום מסך

בפיגוע בבית הכנסת בירושלים נהרגו לפחות ארבעה בני אדם. עוד שבעה בני אדם נפצעו, בהם שוטר המאושפז במצב אנוש. המשטרה פשטה על ביתם של שני המחבלים, בני הדודים רסאן ועאדי אבו גמ'ל משכונת ג'בל מוכבר, קרובי משפחה של אסיר ששוחרר בעסקת גלעד שליט. במקום התפתחו עימותים עם כוחות הביטחון.

מאז שעות הבוקר היה אבו מאזן יעד התקפותיהם של פוליטיקאים ישראלים רבים ובראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהאשימו אותו בהסתה שקדמה לפיגוע. יו"ר הרשות הפלסטינית גינה את הפיגוע, ומלשכתו ברמאללה נמסר כי "הנשיאות הפלסטינית מגנה באופן קבוע הרג אזרחים ומגנה את הרג המתפללים באחד מבתי התפילה היום במערב ירושלים". כמו כן, נמסר כי אבו מאזן מגנה את כל אירועי האלימות מכל צד, "ודורשת להפסיק את הפריצות למסגד אל-אקצא, התגרויות המתנחלים וההסתה של מספר שרים ישראלים".

נתניהו, ששוחח עם שר החוץ האמריקני ג'ון קרי על הפיגוע, טען באוזניו כי מדובר ב"תוצאה ישירה של ההסתה של אבו מאזן". שר הביטחון משה יעלון אמר כי המחבלים "מוזנים בדברי הבלע הממוסדים נגד ישראל, שהרשות הפלסטינית בראשות אבו מאזן מפיצה ומעודדת בספרי הלימוד, באמצעי התקשורת ובנאומים שקריים וחסרי תקדים בתיעוב שהם מפיצים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
חיילים בזירת הפיגוע בירושלים – 18 בנובמבר 2014. רויטרס
שוטרים בזירת הפיגוע, הבוקר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully