וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מרגש: צעירה הצילה תינוקת שהפסיקה לנשום

תלמידת תיכון יצאה לשופינג בכלבו והצילה תינוקת בת 11 חודשים ממוות. "היא לא נשמה. הייתי חייבת לעשות משהו". צפו בתיעוד ממצלמות החנות

צילום: מצלמות אבטחה

רגע מצמרר התרחש השבוע בסניף של חנות הכלבו "וול-מארט" במיזורי, ארה"ב: אבי סנודגראס, תלמידת תיכון בת 17 ביצעה החייאה והצילה את חייה של תינוקת בת 11 חודשים שהפסיקה לנשום ללא סיבה ברורה. סנודגראס סיפרה שרק לפני מספר חודשים היא למדה החייאה בכיתה והשתמשה בידע שצברה כדי לעזור לתינוקת.

היא סיפרה כי שמעה את קריאות העזרה של האם והאנשים שהקיפו אותה כשהייתה בתא ההלבשה. "רצתי לעבר התינוקת. הבנתי שאין לה דופק, שהיא לא נושמת", סיפרה סנודגראס לחדשות KSDK, "זה היה נראה שהיא לא בחיים. ברגע שראיתי שאף אחד לא עושה כלום, שאלתי אם מישהו שם יודע החייאה".

לפתע סנודגראס נזכרה שהיא למדה החייאה בבית הספר ומיהרה לפעול. "הייתי מבועתת. חששתי שמה שאני עושה לא באמת עובד, אבל הייתי חייבת להמשיך".

צעירה הצילה תינוק שהפסיק לנשום בחנות. צילום מסך
". חששתי שמה שאני עושה לא באמת עובד, אבל הייתי חייבת להמשיך". אבי סנודגראס/צילום מסך

ג'סטי ברטון, מפקד תחנת ההצלה של המחוז, סיפר שקורסי ההחייאה המועברים לתלמידי בתי הספר התיכוניים במחוז הילסבורו החלו בסתיו 2013 וכי "עד סוף השנה, כ-600 תלמידי תיכון ידעו לבצע החייאה".

בעקבות התקרית, סנודגראס התגייסה למשמר הלאומי וסיפרה שהיא תשמח לשוחח עם משפחתה של התינוקת ולהתעדכן במצבה. המשפחה מסרה לחדשות ABC ש"אנו מודים לאישה הצעירה שהצילה את הבת שלנו. בתנו חזרה הביתה. היא בריאה, ואנו אסירי תודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully