וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כת מסתורית מאחורי תעלומת התאבדות דוגמנית העל?

רוסלנה קורשונובה נחשבה לאחת הדוגמניות המצליחות והיפות בעולם, אך לפני שש שנים קפצה אל מותה מחלון דירתה. כעת נחשף כי היא הייתה חברה בכת שאחד מראשיה אמר: "מוטב היה לה להתאבד מאשר להישאר כמו שהיא"

צילום מסך

בשנת 2008 מוות מזעזע טילטל את עולם האופנה: דוגמנית העל רוסלנה קורשונובה בת ה-20 קפצה מחלון דירתה, סמוך לאיזור העסקים במרכז מנהטן. על אף שהתקשורת פרסמה אז ספקולציות רבות בנוגע למותה (ביניהן שחוסלה על ידי המאפיה הרוסית), המשטרה סיווגה את המקרה כהתאבדות וסגרה את התיק. איש לא הבין למה היפיפיה הצעירה, שכיכבה על שערי מגזינים וצעדה על המסלולים הנחשבים בעולם, קפצה מהחלון.

רוסלנה קורשונובה על מסלול הדוגמנות. Diane Bondaref, AP
רוסלנה כיכבה על שערי מגזינים וצעדה על המסלולים הנחשבים בעולם/AP, Diane Bondaref

עיתונאי ניו יורקי בשם פיטר פומרנצב החליט לחקור את הפרשה, וגילה כי זמן קצר לפני מותה הצטרפה רוסלנה לכת מסתורית בשם "ורד העולם". פיטר הצטרף לכת כדי לערוך תחקיר עבור ספר שיכתוב, והממצאים אותם פרסם השבוע מצמררים: ראשי הכת הופכים את המאמינים ל"מלאכותיים ולא אנושיים", באמצעות מניפולציות רגשיות, צעקות, השפלה ומשטר נוקשה. אחד המאסטרים בכת אף דיבר על קורנושובה, וכינה אותה "קורבן טיפוסי, שמוטב היה לה להתאבד מאשר להישאר כמו שהיא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
זירת המוות של רוסלנה קורשונובה. AP
הזירה בה נמצאה גופתה של רוסלנה בניו יורק/AP

על פי הפרסום ב"ניו יורק דיילי ניוז", הדוגמנית הצטרפה לכת לאחר שחלה האטה בקריירת הדוגמנות שלה. היא חשה בודדה מאוד בניו יורק, וחוותה שברונות לב רבים, המוכר שבהם הוא רומן שניהלה עם איש עסקים אמיד ונשוי ממוסקבה שהבטיח לה כי יינשא לה, ולבסוף סיים את מערכת היחסים עמה. המשברים בחייה האישיים הובילו למשברים בעבודה, ואחד מבני זוגה הקודמים סיפר כי לקחה על עצמה את האשמה בהתדרדרות של קריירת הדוגמנות שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצטלמה לקמפיינים של נינה ריצ'י, מוסקינו, ורה וונג ופול סמית/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי הדיווחים, רוסלנה החלה להשתתף בשיעורים של הכת שנוסדה בשנות ה-70. "כשאתה נכנס לשם, אתה נתקל באפלה וצעקות. כל מה שיש שם נועד כדי להתל בנפשם ומחשבתם של המאמינים", כתב פיטר, והוסיף עדויות על כך שהדוגמנית הייתה אחת הבחורות הבולטות במקום, ודיברה רבות על מותו של אביה והאכזבות שחוותה בתחום הרומנטי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היא הגיעה מתוסבכת מאוד וסירבה לעבור שינוי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

העיתואי חשף כי שעה לפני מותה התקשרה רוסלנה לאחר ממנהיגי הכת, איתו כף ניהלה רומן, אולם הוא אמר לה כי אינו פנוי לדבר איתה. שעה לאחר מכן היא זינקה אל מותה. עם זאת, אחד מחברי הכת טוען בתוקף כי אין להם שום קשר להתאבדותה. "היא הייתה מסתובבת בעיר ללא מטרה ובוכה בלילות. ניסיתי לעזור לה, אבל היא הגיעה מתוסבכת מאוד וסירבה לעבור שינוי. אפשר להאשים את עולם האופנה, אפשר להאשים את הסמים, אבל אל תאשימו אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully