וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקש להתגרש בזמן החתונה - לאחר שראה את פני הכלה

חתונה בערב הסעודית קיבלה תפנית מעליבה במיוחד לאחר שהכלה, שלא פגשה את החתן מעולם, הסירה את הרעלה. הוא נגעל והצהיר כי ברצונו להתגרש ממנה בו במקום

חתן וכלה מוסלמים מתפללים במסגד. ShutterStock
חתן וכלה מוסלמים מתפללים במסגד/ShutterStock

סיפור החתונה המעליב של השנה מגיע אלינו דווקא מערב הסעודית, המקום בו הנשים מכוסות מכף רגל ועד ראש, והגברים גסי רוח וחסרי טאקט. גבר ואישה שמתגוררים באל-מדינה, החליטו להינשא על אף שמעולם לא נפגשו פנים אל פנים - מנהג נפוץ במדינות מסויימות במזרח התיכון. הכלה הסירה את הרעלה כשהצלם ביקש לצלם את השניים, ובדיוק באותה השניה הערב המאושר בחייה הפך לערב נוראי.

החתן הביט בפניה של כלתו, והצהיר שהוא מעוניין בגט. "את לא הבחורה הנכונה, לא זאת לה רציתי להינשא. לא דמיינתי אותך ככה. אני מצטער, אבל אני רוצה להתגרש". הבחורה האומללה התמוטטה והחלה לבכות, מה שגרם לאורחים להתגודד סביבה ולנסות להרגיעה, אך ללא הועיל.

הסיפור הפך לויראלי וסחף תגובות רבות, כולן מגנות את מעשיו של החתן ומאחלות לכלה עתיד טוב יותר. על פי הדיווח ב"דיילי מייל", את התגובות סיכם גולש בשם אבו נאס שכתב:"הוא צריך לראות את היופי הפנימי שלה, הפרצוף זה לא מה שמשנה. למרבה הצער, צעירים רבים מתמקדים במראה החיצוני וזונחים דברים חשובים יותר כמו ערכים ושכל. הלוואי ואלוהים יחתן אותה עם מישהו טוב יותר, שיעריך אותה כמו שהיא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully