וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

רגע לפני שהיום מתחיל ואתם צוללים לעומס בעבודה או בלימודים, קבלו חמישה דברים שאתם ממש צריכים לדעת על היום

משבר התקציב

שר האוצר יאיר לפיד ללא זקן בכנס של הקרן לרווחת ניצולי השואה. מוטי זאבי,
צילום: מוטי זאבי/מוטי זאבי

אתם צריכים לדעת שהיום שר האוצר יאיר לפיד יציג את תקציב המדינה בוועדת הכספים. אתמול הוא ניסה לגמד את המשבר הקואליציוני שפרץ סביב אישור התקציב ואמר: " לא איימתי לפרוש מהממשלה, כך שזה לא איום רציני". על התקציב אמר: "ראש הממשלה תמך בזה והצביע בעד, והממשלה עכשיו צריכה להעביר את זה. אני לא רואה שום סיבה - לא לאיומים ולא לפירוק של ממשלות. מדינת ישראל לא זקוקה לבחירות בעת הזאת". מעניין איך הדברים הללו עולים בקנה אחד עם הדרמה בממשלה סביב חוק הלאום וקרב הסמכויות שמנהלים ראשי המפלגות המרכיבות את הקואליציה.

דוח עגום

אילוסטרציית נערה. ShutterStock
צילום: שאטרסטוק/ShutterStock

אתם צריכים לדעת שהיום מתפרסם דוח נתוני פניות למרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית לשנת 2013. מנתוני הדוח עולה כי חלה עלייה של 12% בפניות למרכזים; 14% דיווחו על פגיעה במקום העבודה על ידי מעסיק או עמית; 15% בלבד מהפונים למרכזי הסיוע בחרו להגיש תלונה במשטרה. הנתונים מפורסמים לקראת היום הבינלאומי למאבק באלימות נגד נשים שיצוין בשבוע הבא. בשנת 2013 התקבלו במרכזי הסיוע 40 אלף פניות, מהן 8,637 פניות חדשות. רובן המכריע- 87% - מהפניות עסקו בפגיעות בנשים ו-13% עסקו בפגיעה בגברים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

תצא מהמשבר?

מינדאוגאס קוזמינסקאס שחקן מלאגה (שמאל) מול מכבי תל אביב. GettyImages
מינדאוגאס קוזמינסקאס שחקן מלאגה (שמאל) מול מכבי תל אביב/GettyImages

אחרי הניצחון הדחוק על מלאגה ביום חמישי ותום החגיגה הגדולה סביב ההתמודדות בין ישראל לבוסניה, אתם צריכים לדעת שהיום תתארח קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב בגן נר אצל הפועל גלבוע/גליל. למרות הניצחון בספרד, מעמדו של המאמן גיא גודס עדיין רעוע, והוא יודע שהפסד בהתמודדות הזו יערער עוד יותר את מעמדו. לצהובים עדיפות ברורה על שחקניו של ברק פלג, אבל מכבי תל אביב כבר נכנעה העונה ליריבות נחותות ממנה, וגודס יודע שאסור לו לזלזל ביריבה. מכבי תל אביב עדיין תרה אחר שחקן ישראלי שישלים את הסגל, בעקבות פציעתו של גיא פניני בדרבי, שבעקבותיה סיים את העונה.

היום האחרון

מפגש יוצרים עם גלעד ארדן. ניב אהרונסון
צילום: ניב אהרונסון/ניב אהרונסון

אתם צריכים לדעת שהיום הוא היום האחרון של גלעד ארדן כשר התקשורת. ארדן יסיים את תפקידו הלילה בחצות, כשביממה האחרונה שלו בתפקיד ינסה לקדם שלוש רפורמות: עדכון הרגולציה על הדואר, רפורמה ברישיונות חברות התקשורת, וקביעת תעריפי החכרת תשתית בזק. כבר אתמול חתם שר-העדיין-תקשורת על המלצה לחייב את HOT להרחיב פריסת התשתית הקווית, כשבתוך שנתיים יחוברו 61 יישובים לתשתית.

ילד גדול

דני דה ויטו מקבל כוכב. Frederick M. Brown, GettyImages
צילום: GettyImages/GettyImages, Frederick M. Brown

קשה להאמין, אבל אתם צריכים לדעת שהיום דני דה ויטו כבר בן 70. השחקן-במאי-מפיק שמחזיק בפרס גלובוס הזהב על תפקידו בסדרה "טקסי" כבר לא ילד. את הקריירה הגדושה שלו החל בסרט "קן הקוקיה", ב-1992 גילם את הפינגווין ב"באטמן חוזר", וב-1988 גילם את אחיו התאום של ארנולד שוורצנגר בקומדיה הבלתי נשכחת "תאומים". הוא נשוי, יש לו שלושה ילדים וגם כוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד, ואת כל זה מחזיקים 152 סנטימטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully