וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו: אבדו במבוך הגדול בעולם והתקשרו למשטרה

יותר ויותר מבקרים לא מצליחים למצוא את הדרך החוצה ממבוך שדה התירס הגדול בעולם ,שמשתרע על 255 אלף מטר רבוע. האזינו לשיחות החירום שהגיעו למשטרה

מבוך התירס הגדול בעולם בדיקסון, קליפורניה. Rich Pedroncelli, AP
מפה זה דווקא נראה פשוט. מבוך התירס בדיקסון/AP, Rich Pedroncelli

מה שאמורה הייתה להיות אטרקציה מהנה לכל המשפחה הפכה לסיוט עבור אלפי מבקרים. מבוך שדה התירס הגדול בעולם, כ-255 אלף מטר מרובע, הממוקם במחוז דיקסון שבקליפורניה, כל כך גדול ומסובך שמבקרים רבים פשוט לא מצליחים לצאת ממנו.

מדי סוף שבוע, המשטרה מקבלת בקשות לחילוץ ממטיילים מודאגים שאיבדו את דרכם במבוך וחוששים לחייהם. מאט קוליי, מיוצרי המבוך, סיפר שהוא כבר התרגל לשיחות החירום המגיעות מהשריף ושהוא תמיד מציע למבקרים להיכנס למבוך עם מפה והנחיות.

כך זה נשמע - שיחות למוקד המשטרה מאנשים שלכודים במבוך

למרות שהמבוך סגור לעונה זאת, השיחות המוקלטות הגיעו השבוע לרשת ABC שדאגה לשדר אותן. "אני מפחדת. חשוך פה מאד, ונמצא איתנו תינוק בן 3 שבועות", סיפרה למשטרה אחת המבקרות, "אנחנו תקועים פה והמבוך נסגר בשעה 22:00", סיפר מבקר נוסף, "אנחנו מודאגים ולא מצליחים למצוא את הדרך החוצה". המבקרים ככל הנראה לא היו מודעים לכך שבמקרה שבו הם לא יכולים למצוא את דרכם, הם יכולים פשוט לעבור דרך גבעולי התירס ולוותר על המסלול. למרות זאת, מנהלי המבוך הודו כי הם שוקלים להקטין אותו לקראת פתיחתו המחודשת בשנה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מבוך התירס הגדול בעולם בדיקסון, קליפורניה. Rich Pedroncelli, AP
ממליצים למבקרים להיכנס למבוך עם מפה והנחיות./AP, Rich Pedroncelli

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully