וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

רגע לפני שהיום מתחיל ואתם צוללים לעומס בעבודה או בלימודים, קבלו חמישה דברים שאתם ממש צריכים לדעת על היום

שולה זקן חוזרת להעיד

איש עסקים המקורב לזקן ואולמרט נמצא ירוי בראשו ברכבו. מערכת וואלה! NEWS
איש עסקים המקורב לזקן ואולמרט נמצא ירוי בראשו ברכבו/מערכת וואלה! NEWS

אתם צריכים לדעת שהבוקר שולה זקן צפויה לעלות פעם נוספת לדוכן העדים, במסגרת חקירתה הנגדית בעדותה נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בתיק טלנסקי המתחדש, בבית המשפט המחוזי בירושלים. נזכיר שהדיון האחרון הופסק בעקבות הידיעה על מותו של בני תבין - מקורב לה ולאולמרט. צוות ההגנה ימשיך בניסיונותיו לערער את גרסתה של זקן בנוגע לעדותה ולחומרים שמסרה כנגד אולמרט, שלטענת הפרקליטות מעמידים בספק את זיכויו.

רגע האמת של הנבחרת

אלי גוטמן ושחקניו באימון נבחרת ישראל. קובי אליהו
צילום: קובי אליהו/קובי אליהו

אתם צריכים לדעת שהיום הגיע הרגע הגדול, ונבחרת הכדורגל של ישראל תתמודד הערב ב-21:45 באצטדיון "סמי עופר" בחיפה עם נבחרת בוסניה, במשחק מפתח במוקדמות יורו 2016. לשחקניו של אלי גוטמן 6 נקודות משני משחקים, בעוד לבוסנים 2 נקודות בלבד משלושה. ניצחון של הנבחרת הישראלית יציב אותה במרחק 7 נקודות מהבוסנים עם משחק חסר, עמדת זינוק חלומית להעפלה למשחקי היורו. הבית הישראלי מונה שש נבחרות, הבכירות שבהן הן בלגיה, בוסניה ו-וויילס. שתי הראשונות יעפילו אוטומטית למשחקי היורו והשלישית תגיע לפלייאוף של שני משחקים מול יריבה עדיפה. אף שזו רק תחילת הקמפיין, ניצחון על הבוסנים יהפוך את החלום על המקום השני למציאותי מתמיד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

פרויקט שנת השמיטה

נשיא המדינה ורעייתו אירחו את חברי הפורום הבינלאומי של הספרייה הלאומית, במשכן הנשיא. מארק ניימן, לשכת העיתונות הממשלתית
צילום: לע"מ/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן

אתם צריכים לדעת שהיום נשיא המדינה ראובן ריבלין, ישיק את פרויקט שנת השמיטה תשע"ה. הרעיון בבסיס הפרויקט הוא לחדש ולהתאים את ערכי השמיטה באופן שיהיה נאמן לערכי חיינו היום: דמוקרטיה, שוויון, ערבות הדדית, אחריות אישית, השבת האמון של האזרח במערכת הציבורית והעסקית ובקיום רשת בטחון חברתית שתאפשר למשפחה לצאת ממשבר חובות לחיים של פרנסה בכבוד. הפרויקט נועד לתמוך בכ-5,000 משפחות להן חובות שאינם מאפשרים תפקוד כלכלי נאות, והן מוכנות להתחייב לתהליך מקיף הכולל טיפול במקורות ההכנסה, בבקרת הכנסות והוצאות, בהכשרה מקצועית ובהקניית כלים לניהול כלכלי, אישי ומשפחתי, נכון.

החי"רניקים החדשים

גיוס נובמבר חיל רגלים, נובמבר 2014. דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל/דובר צה"ל

אתם צריכים לדעת שהיום מתחיל שבוע הגיוסים לחמש חטיבות חיל הרגלים, המאיישות את החוליה הקרקעית הקדמית ביותר של צה"ל: גולני, גבעתי, כפיר, נח"ל וצנחנים. המתגייסים החדשים יוכשרו לפעול בשטחים מורכבים בהם נעים באופן רגלי, רכוב, מוסק ומוטס לביצוע משימותיהם. חיילי החי"ר עוברים את ההכשרה המורכבת ביותר מבין החיילות, ולאחר מכן, משולבים ביחידות הלוחמות, שם משלימים את ההכשרה המקצועית על פי ייעוד היחידה ומשולבים בפעילות מבצעית ובאימוני היחידה השוטפים. המוטיבציה לגיוס לשירות קרבי עומדת במחזור האחרון על 70.8%. מאז מבצע צוק איתן עלתה המוטיבציה לשירות קרבי בכ-2%. גיוס קל!

מזל טוב לנהג המונית

עידו רוזנבלום. עדו פרץ,
צילום: עדו פרץ/עדו פרץ

אתם צריכים לדעת שהיום נהג המונית המפורסם ביותר במדינה חוגג יום הולדת. תגידו מזל טוב לעידו רוזנבלום, שנולד ממש היום ב-1976. הוא מנחה את אליפות ישראל בדקה ונמנה על צוות הבימוי והכתיבה ב"ארץ נהדרת", אבל בשבילנו הוא תמיד יהיה הנהג השרמנטי של "מונית הכסף", ובן זוגה של גברת חדשות יונית לוי. אז עכשיו כשאתה נשוי פלוס אחד – שיהיה לך יום הולדת הכי שמח שיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully