וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה בין צה"ל לשב"כ: ארגון הביון ירה לעצמו ברגל?

13.11.2014 / 15:15

שב"כ נקט צעד חריג כשאפשר לגורמים להתראיין ולדבר על התרעה שלא טופלה. האם הארגון הביא נושא חשוב לידיעת הציבור או הפר את אמונו? בכל מקרה, לפי גורמי ביטחון, הסיפור לא נגמר. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

רשתות הפצה "דגות" תלמידים בבית הספר: בדיקת וואלה! חדשות מגלה שחוברת המדבקות "סופרגול", המכילה תוכן שיווקי ושמילוייה עולה בסביבות 1,200 ש"ח, מחולקת בחינם על ידי סוכני הפצה דרך גדרות בתי הספר כדי לעקוף את האיסורים של משרד החינוך. הילדים אמנם מאושרים לקבל את הפריטים בחינם אבל ההורים טוענים שמדובר בניצול של ילדים שאינם מודעים להשלכות הכלכליות של התחביב החדש. התופעה מוכרת על ידי הגורמים הרלוונטיים, שכבר קיבלו על כך תלונות רבות, אך מכיוון שבאופן רשמי החלוקה לא נעשית בשעות הלימודים או בתחומי בית הספר, ידיהם כבולות. "סופרגול" מצדה מגיבה וטוענת: "פעילות סופרגול מתבצעת מחוץ לכותלי בית הספר ובהתאם להוראות הדין".

שנה לפרשה - איך הושפעה הקריירה של אייל גולן? שנה בדיוק חלפה מאז התפוצצה פרשת הזמר המפורסם והקטינות, היחצ"נים של אייל גולן טוענים שהוא התאושש כמעט לחלוטין. תחקיר מקיף שערך שגיא בן נון, כתב וואלה! תרבות, מציג תמונה הפוכה לחלוטין וחושף צניחה בהשמעות השירים בתחנות הארציות. גורמים בתעשייה מספרים לבן נון גם על צניחה בהזמנות להופעות מול וועדי עובדים ודעיכה בהשמעת השירים בחתונות.

איש השבוע: לא כל תאורן זוכה לכבוד כזה - הנהלת מגדל אייפל הודיעה שאסור לצלם את המגדל בלילה כדי לא לפגוע בזכויות היוצרים של התאורה המרהיבה. פייר בידו, האיש שעיצב למונומנט הצרפתי את נורות הזהב והנצנוצים ואחראי על התאורה כבר 30 שנה, מביא את נושא זכויות היוצרים לשיא חדש של מופרכות שישפיע על תמונות הסלפי בעיר האהבה.

התחזית: בשישי מעונן חלקית עם עלייה קלה של הטמפרטורות. בשבת ירידה בטמפרטורות עם סיכוי לגשם מקומי בשעות היום.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully