וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: חולץ לאחר שהיה תקוע בקיר שלושה ימים

עובדי חנות התלוננו במשך ימים שהם שומעים קולות משונים מהקירות. צוותי חילוץ שהגיעו למקום קדחו חור ביקר ומצאו שם פרוץ שהחליק מהגג ונתקע בין הקירות. צפו בחילוץ

צילום מסך

מי מכיר את האיש שבקיר? הנה הוא - פול פליק בן ה-35 מקולורדו שבארה"ב, חולץ ביום חמישי על ידי צוותי כיבוי, לאחר שהיה תקוע בין קירות של חנות ושהה שם במשך שלושה ימים – לאחר שנפל לשם מגג הבניין.

דובר המשטרה המקומית מסר כי הוא אושפז מיד לאחר שחולץ כשהוא סובל מפצעים ברגליו והתייבשות וככל הנראה יעמוד לדין באשמת פריצה כאשר ישוחרר מבית החולים. "הוא לא נעצר, אבל אנחנו חוקרים כרגע את הנסיבות שגרמו לו להגיע למקום שבו הוא נמצא – כיוון שככל הנראה הוא ניסה לפרוץ לחנות והחליק מהגג".

המשטרה הגיעה למקום לאחר שעובדים בחנות דיווחו שהם שומעים רעשים משונים בבניין. השוטר שהגיע לחנות לא הצליח למצוא שום דבר חשוד ולאחר יממה שלמה העובדים התקשרו שוב להתלונן על הרעש – הפעם למכבי האש וסיפרו כי הם שומעים קולות של אדם צועק מתוך קירות הבניין, אולם הם לא מצליחים למצוא את המקור שלהם. "הצוות שהגיע למקום הגיע למסקנה שיש אדם תקוע בין הקיר החיצוני לקיר הפנימי", הסבירה דוברת מחלקת כיבוי האש. המחלצים ניסרו חור בקיר החיצוני ואכן מצאו שם את פליק, שנפל לשם במהלך סוף השבוע לאחר שניסה ככל הנראה לפרוץ לחנות דרך הגג, החליק ונפל מגובה שישה מטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully