וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבצה נדבות עם בנה הקטן - ונסעה ברכב יוקרה

אישה בהיריון ובנה הקטן התחננו לכסף בצומת ליד מרכז קניות הומה. דמיינו את הפתעת האזרחים שתרמו להם, כשראו אותם נכנסים לרכב בשווי 130,000 שקלים

אישה בהריון צולמה מקבצת נדבות עם בנה ואז נוסעת ברכב יוקרה. רשתABC, צילום מסך
הלב נשבר?/צילום מסך, רשתABC

"עזרו לנו בבקשה" - כך נכתב על שלט שהחזיקה אישה בסאן דייגו, קליפורניה. האישה הייתה בהיריון מתקדם והיא עמדה בצומת עם בנה הקטן וקיבצה נדבות. השניים עמדו בסמוך לחניות של מרכז קניות הומה אדם, ועוררו את רחמי העוברים ושבים. "הם קיבלו כסף מאנשים רבים. ניגשו אליהם חמישה אנשים בחמש דקות ותרמו", סיפרה מליסה סמית' ששהתה במקום.

עד כאן מדובר בסיפור רגיל, שמתרחש למרבה הצער מדי יום בכל רחבי העולם. הסיבה בגללה האם ובנה עלו לכותרות בארה"ב היא שלאחר מספר דקות נראה לפתע בן זוגה של האם מגיע למקום, והשלושה נכנסו למרצדס יוקרתית שעולה 35,000 דולרים (כ-130 אלף שקלים). "ראיתי שהם לוקחים את הילד ונכנסים לרכב. חשבתי לעצמי "וואו, מרצדס חדשה!". היא אפילו לא הייתה משומשת", סיפרה מליסה, ששלפה את הפלאפון והחלה לצלם תמונות של הרכב.

אישה בהריון צולמה מקבצת נדבות עם בנה ואז נוסעת ברכב יוקרה. רשתABC, צילום מסך
"וואו, מרצדס חדשה"/צילום מסך, רשתABC

סמית' החליטה לעקוב אחרי הזוג ובנם, ולא האמינה למה שראתה: הגבר עצר לזוגתו ההיריונית במרכז קניות אחר, שם היא שוב נעמדה עם הילד הפעוט והשלט בו היא מבקשת עזרה. כשהשוטרים הריצו את מספר לוחית הרישוי, הם גילו כי הרכב רשום על שם הבחורה, שמתגוררת בדירה שעולה 2,500 דולרים בחודש. חוץ מעדת הראיה, אף אחד לא התלונן על הזוג המוזר, כך שלא ננקטו כלפיהם צעדים משפטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully