וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסגד הוצת ליד רמאללה: חשד לתג מחיר

12.11.2014 / 16:48

במהלך הלילה נשרף מסגד בכפר אל-מורייר, הסמוך לרמאללה, תושבי הכפר זועמים ומאשימים את המתנחלים. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

האם ראש הממשלה לשעבר יצליח להיחלץ מהבוץ? "אולמרט הימר מול העיניים שלי בקזינו, הוא לימד אותי להמר" ו-"הוא היה האלוהים שלי, אבל למען הסר ספק - אלוהים יש רק אחד". גם העדות היום של שולה זקן במשפט טלנסקי המחודש סיפקה כותרות שמביכות את אהוד אולמרט, וגם היום - במשך שעות - ניסו סנגוריו של ראש הממשלה לשעבר לקעקע את אמינותה. פרופ' עמנואל גרוס, מומחה למשפט פלילי מאוניברסיטת חיפה אומר: "אני לא חושב שהוא יכול לספק הסברים שהם נוגדים גם את השכל הישר וגם את המשתמע באותן הקלטות". השופט בדימוס שלי טימן הוסיף ואמר: "הייתי מרשיע גם ללא ההקלטות הללו. אם היו שואלים אותי, וממה שאני שמעתי וראיתי, מצבו איננו טוב וזה הולך לקראת הרשעה".

חוק "ישראל היום" עבר בקריאה טרומית: ראש הממשלה נתניהו אמנם רץ כדי להספיק להצבעה על חוק "ישראל היום" היום בכנסת, אבל זה לא עזר לו להפיל את החוק שעבר היום בקריאה טרומית עם רוב של 43 בעד מול 23 נגד. הרוב בקריאה הטרומית אינו ערובה לכך שהחוק יעבור את ועדת הכנסת ולא ייקבר לפני הקריאה השנייה והשלישית. המשמעות של המהלך שקרה היום היא בעיקר סמלית שכן היא מראה את יכולתו של המוציא לאור של ידיעות אחרונות להפעיל את חברי הכנסת.

היסטוריה: רכב חלל ראשון ינחת על כוכב שביט. מהחללית רוזטה שנעה בחלל כבר יותר מעשר שנים שוגר הבוקר רכב החלל "פילאה" לעבר כוכב שביט. הרכב צפוי לנחות בשעה שש הערב ולעשות היסטוריה. כל חובבי החלל בעולם מחזיקים אצבעות להצלחת המשימה. אם יצליח הרכב לנחות בשלום הממצאים שיביא מהכוכב עשויים לגלות פרטים רבים על היווצרות כדור הארץ והאדם.

תחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ללא שינוי של ממש בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully