וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי פרץ: "חפשו את הכסף בקפריסין. רוצה זיכוי מוחלט"

12.11.2014 / 12:25

הזמר, שמואשם בהעלמת מס בהיקף של מיליוני שקלים, הודה כי הפרקליטות הציעה לו עסקת טיעון - שאותה דחה בתוקף. נגנו של פרץ: "זרקו לנו שטרות לבמה, אבל לא קיבלנו כסף כמתנה"

קובי פרץ בבית המשפט, נובמבר 2014. ראובן קסטרו
פרץ בדיון בבית המשפט בתל אביב, היום/ראובן קסטרו

הזמר קובי פרץ, המואשם שהעלים הכנסות בשישה מיליון שקלים מרשויות המס, הודה היום (רביעי) כי באחד הימים האחרונים דחה הצעה לעסקת טיעון מהפרקליטות. "אני, בפחות מזיכוי מוחלט לא יוצא מפה, אפילו אם אצטרך להגיע לעליון. הציעו לי עסקה, אבל אני לא רוצה עסקת טיעון – אני רוצה רק זיכוי מוחלט. כל הכסף השחור נמצא בקפריסין, סע לשם וגלה איפה הכסף הזה. מבזבזים במשפט את תקציבי המדינה ואת הזמן שלי. עד המדינה לקח את הכסף והוא נמצא איתו בקפריסין", אמר פרץ בשיחה עם וואלה! חדשות שעה שהגיע לבית משפט השלום בת"א לדיון נוסף בעניינו.

עוד בנושא
הכספת שסיבכה את קובי פרץ
"לבטל הסכם עד המדינה עם האמרגן"
עולם תחתון והעלמת מיליונים: תיק קובי פרץ נחשף

הבוקר תם שלב נוסף במשפטו של פרץ, כשהפרקליטות סיימה להעלות לדוכן את עדי התביעה. העד האחרון שהועלה היה מקסים משעלי, נגן הכינור בלהקת הליווי של פרץ. במהלך הדיון נשאל משעלי האם הוא קיבל כספים מעבר לאלה שעליהם הצהיר בהצהרות המס. הוא עומת עם גרסתו של עד המדינה – יוחאי יעיש, אמרגנו של פרץ לשעבר, שטען כי נהג לשלם לו כספים גם מחוץ לחשבוניות.

"הכסף היחיד שקיבלתי היה טיפים שאנשים השליכו לבמה. יוחאי היה אוסף את הכסף ומחלק בין הנגנים, ואומר לנו שזה על חשבון הוצאות הנסיעה, כטיפ. מעולם לא קיבלתי ממנו כסף כמתנה, מקסימום שקיבלנו מתנות לחג היה בקבוקי יין", אמר העד לשופטת לימור מרגולין.

סנגוריו של פרץ עו"ד חיים לוי ועדי ניב ממשיכים לכפור בכתב האישום. פרץ עצמו נראה נינוח בדיון ועקב אחרי העדויות של עדי התביעה.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

יוחאי יעיש אמרגנו של קובי פרץ. יותם רונן
יעיש/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully