וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קטטה המונית ברכבת לאחר שגבר סטר לאישה

מעל ל-4 מיליון איש כבר ראו איך ויכוח מילולי בין גבר לאישה ברכבת התחתית בניו יורק מסלים במהירות והפך לקטטה מרובת משתתפים כשהגבר מאס בעלבונות שהוטחו בו, וסטר לאישה בעוצמה

צילום חובבים יוטיוב

סרטון שעלה לרשת לפני ארבעה ימים הספיק לצבור כבר קרוב לארבע מיליון צפיות. הסיבה, כנראה, טמונה בכותרת תחתיה עלה הסרטון: "גבר חובט באישה עד שנשמתה יוצאת". בניגוד לסרטונים אחרים שהפכו לויראליים, כאן יש אמת בפרסום והגבר אכן חובט באישה. לא עד שנשמתה יוצאת, אלא עד שמתחילה קטטה המונית בקרון הרכבת התחתית בניו יורק.

בסרטון נראית האישה כשהיא צועקת על הבחור שעומד מולה. לא ברור מה היא אומרת לו, חוץ מחצאי משפטים בהם היא נשמעת כשהיא צוחקת על כובע הפרווה שלו, וטוענת שהמעיל שלו "נוצר ב-1990". כמו כן, היא מעיפה את הטלפון הסלולארי מידו של הבחור שמצלם את כל המריבה. כשהיא אומרת לגבר הגבוה שהוא נשמע טיפש ומניפה את התיק שלה לכיוונו, הוא מאבד את זה וסוטר לה בחוזקה.

הסטירה הוציאה משיווי משקל לא רק את האישה, אלא את כל חבריה - מה שהוביל לקטטה המונית בקרון הרכבת. אזרחים תמימים זזו ממקומם כדי לא להיקלע בטעות לקטטה, שלוותה בצעקות מצד הבחור שתיעד את האירוע האלים. לאחר שהסרטון הפך ויראלי, משטרת ניו יורק עצרה ארבעה חשודים שהשתתפו בקטטה. הנה משהו שלעולם לא יקרה ברכבת ישראל, סתם כי אין שם מקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully