וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלירטוט של פוטין הקפיץ את הצנזורה הסינית

נשיא רוסיה - רווק טרי ומאצ'ו ידוע - זכה לשבת ליד אחת מהנשים היפות ביותר בסין: רעייתו של הנשיא שי. בזמן שבעלה שקע בשיחה עם אובמה, פוטין "ניסה לחמם" את האווירה

צילום: רשות השידור הסינית, עריכה: מתן חדד

סידור ישיבה אומלל בוועידה כלכלית בבייג'ינג גרם לתקרית מביכה בין נשיא רוסיה ולדימיר פוטין לבין רעייתו של נשיא סין, שי ג'ינפינג. התקרית אף הקפיצה את הצנזורה הסינית לכוננות מיוחדת.

התקרית אירעה אמש (שני) בוועידה השנתית של הפורום לשיתוף פעולה כלכלי אסיה-האוקיינוס השקט (APEC). 21 מנהיגים התקבצו לכינוס, שנפתח בטקס חגיגי ב"קוביית המים", האולם המפורסם שנבנה לרגל אולימפיאדת בייג'ינג ב-2008.

פוטין, רווק טרי למדי שכבר הוכיח את עצמו כמאצ'ו חסר-תקנה, הושב ליד פנג לי-יואן - הגברת הראשונה של סין, זמרת מפורסמת הנחשבת לאחת הנשים היפות במדינה. מצדה השני ישב בעלה, הנשיא שי, ולצדו נשיא ארה"ב, ברק אובמה. בזמן ששי ואובמה היו שקועים בשיחה, פוטין ניצל את ההזדמנות כדי לשוחח עם שכנתו לשולחן - ולדבר מה נוסף.

נשיא רוסיה עם פנג לי-יואן רעייתו של שי ג'ינפינג – בייג'ינג, נובמבר 2014. רויטרס
אולי בשנה הבאה. פוטין לצד הגברת הראשונה של סין פנג לי-יואנג, אתמול/רויטרס

סרטון ממצלמה רחוקה תיעד את פנג מחייכת בנימוס לפוטין. לפתע, ובמחווה לא-דיפלומטית בעליל, שלף הנשיא הרוסי שמיכה - והניח אותה על כתפיה. פנג, שפניה עטו מבוכה מופגנת מהמצב, מיהרה להסיר את השמיכה והושיטה אותה לעוזרת שחלפה מאחוריה, בעוד שפוטין הביט במצב בחוסר נוכחות מובהק.

רשות השידור הסינית הממלכתית תיעדה את התקרית כולה. למרות שפוטין והגב' פנג נראו רק בצד הרחוק של המסך, הקריינית במשרד המיוחד דיווחה בקולה כי "פוטין זה עתה כיסה את גופה של פנג לי-יואן במעילו". לא חלף זמן קצר עד שהצנזורה הסינית נכנסה לפעולה: הסרטון נמחק במהרה מאתרי האינטרנט ומהרשתות החברתיות.

זו לא הפעם הראשונה שפוטין מראה את חיבתו לפנג: בשנה שעברה הוא העניק לה זר פרחים וחיוך מוזר בוועידת רוסיה-סין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
נשיא רוסיה עם פנג לי-יואן רעייתו של שי ג'ינפינג – בייג'ינג, נובמבר 2014. רויטרס
כשקר אז אין ברירה. פוטין ופנג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully