וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

רגע לפני שהיום מתחיל ואתם צוללים לעומס בעבודה או בלימודים, קבלו חמישה דברים שאתם ממש צריכים לדעת על היום

דליה מובאת למנוחות

הפגנה בצומת גוש עציון בעקבות הפיגוע באלון שבות, נובמבר 2014. טלי מאייר
צילום: טלי מאייר/טלי מאייר

אתם צריכים לדעת שהיום בשעה 10:00 תיערך בהתנחלות תקוע הלווייתה של דליה למקוס, הצעירה בת ה-25 שנרצחה אמש בפיגוע הדקירה בצומת אלון שבות. למקוס היא בת למשפחה שעלתה לישראל מדרום אפריקה, והיא התגוררה בתקוע במשך 15 השנים האחרונות. ב-2006 נפצעה באורח קל בפיגוע דקירה נוסף בסמוך למקום שבו אירע הפיגוע אתמול.

המידע ייחשף

נועה אייל. באדיבות המשפחה
אייל. צילום: באדיבות המשפחה/באדיבות המשפחה

אתם צריכים לדעת שבית המשפט השלום בירושלים יתיר היום לפרסום מהי ההתפתחות הדרמטית בחקירת רצח נועה אייל ב-1998. הוריה אמרו לפני כמה ימים: "המשפחה נסערת ונרגשת מאוד. הם מבקשים לחזק את ידי המשטרה ומבקשים מהתקשורת לתת למשטרה לעשות את עבודה ביסודיות כדי שהצדק יצא לאור. נבקש לאפשר למשפחה לעכל בשקט את הידיעות הללו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

עשור בלי הראיס

יאסר ערפאת, אוקטובר 2003. רויטרס
ערפאת. צילום: רויטרס/רויטרס

אתם צריכים לדעת שהיום ימלאו עשר שנים למותו של יו"ר הרשות הפלסטינית לשעבר וסמל המאבק הפלסטיני, יאסר ערפאת. עד היום משוכנעים רבים בציבור הפלסטיני שערפאת לא מת מוות טבעי אלא הורעל על ידי ישראל. בימים האחרונים אירעו מספר פיצוצים בבתי בכירי פתח ברצועת עזה ולפי החשד, חמאס הוא זה שעומד מאחורי ביצוע הפיצוצים במטרה להרתיע את אנשי פתח מלקיים עצרת לזכר ערפאת. בין אם תתקיים עצרת ובין אם לאו, זכרו של ה"ראיס" המיתולוגי, שהיה חידה בחייו ובמותו, יישאר נטוע עמוק עמוק בלבבות הפלסטינים.

סכנין נגד פ"ת

מוחמד גדיר שחקן בני סכנין חוגג. קובי אליהו
צילום: קובי אליהו/קובי אליהו

אתם צריכים לדעת שהיום ייערך משחק הכדורגל בליגת העל בין בני סכנין למכבי פתח תקווה. ההתמודדות אמורה הייתה להתקיים ביום שני בעילוט שליד נצרת, אולם בעקבות המהומות בצפון הוחלט ערב המשחק לדחותו. לסכנין שלל בעיות עם אירוח משחקים, מאחר שללא קשר לאירועי סוף השבוע האחרון, מגרשה הביתי, אצטדיון דוחא, אינו מאושר בשל תאורה נמוכה שאינה עומדת בתקן. מקצועית, סכנין חייבת את הנקודות מאחר שהתוצאות שהושגו בשבת מסבכות מאוד בתחתית הטבלה.

הילד בן 40

The Wolf of Wall Street.
צילום: יח"צ

אתם צריכים לדעת שהשחקן לאונרדו דיקפריו חוגג היום יום הולדת 40. דיקפריו החל לשחק כשהיה בן 16, אבל הפריצה הגדולה הגיע בגיל 19 כשגילם נער הסובל מפיגור שכלי בסרט "מה עובר על גילברט". על אף שהרזומה שלו מרשים ועשיר בדמויות שיכנסו להיסטוריה של הקולנוע האמריקאי, אנחנו נזכור לו לנצח את הרומן הממושך עם בר רפאלי ואת שברון הלב שגרם לנו ולרוז כשהשיב נשמתו לבורא בסוף של "טיטאניק". מה נאחל לו לשנה הקרובה? כנראה את מה שהוא מאחל לעצמו, אחרי חמש מועמדויות ואפס זכיות: פסלון אוסקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully