וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חניבעל עדיין חי: גבר רצח ואכל צעירה שפגש בבית מלון

בריטניה סוערת לאחר שגבר בן 34 שהשתחרר לאחרונה מבית הסוהר נתפס בחדר מלון כשהוא אוכל את פניה של צעירה שהכיר במקום. הוא נהרג ע"י שוטרים באקדח טייזר

מתיו ווילימאס שאכל למוות צעירה בבריטניה. דיילי מייל, צילום מסך
לא הסכים להפסיק לאכול את פניה של הבחורה, שכבר מתה מפצעיה/צילום מסך, דיילי מייל

הממלכה המאוחדת נסערת בימים האחרונים לאחר מקרה מחריד של קניבליזם בווילס. מת'יו וויליאמס, גבר בן 34 שהשתחרר לפני שבועיים ממאסר, נתפס בבית מלון כשהוא אוכל את פניה של קארי יימן, צעירה בת 22 שהכיר במקום. עובדי המלון הם אלה שתפסו את הקניבל בפעולה, והזעיקו את המשטרה. השוטרים שהגיעו למקום חישמלו את וויליאמס בעזרת אקדח טייזר, לאחר שלא הסכים להפסיק לאכול את פניה של הבחורה, שכבר מתה מפצעיה.

מכות החשמל היו קטלניות, והקניבל מת זמן קצת לאחר מכן. לדברי השוטרים הוא נפל על הרצפה ונעצר, אך כעבור כמה דקות הוא הפסיק להגיב לסביבה ומת. וויליאמס ריצה שנתיים וחצי מאסר לאחר שתקף את בת הזוג שלו. הוא לן בבית המלון שם הכיר את הקורבן שלו, והזמין אותה למשקה. לאחר מכן הזמין אותה לחדרו, שם אכל את גלגל העין שלה וחצי מפניה.

קרי יימן שנאכלה למוות בבריטניה. דיילי מייל, צילום מסך
אכל את גלגל העין שלה וחצי מפניה. קרי יימן/צילום מסך, דיילי מייל

שוטר שהגיע לזירה סיפר על מה שראה: "הגענו למקום. הבחורה שכבה פצועה והיה ברור שהיא מתה. וויליאמס חושמל ונעצר, וזמן קצר לאחר מכן הפסיק להגיב. פראמדיקים שהיו במקום ניסו לטפל בו, אבל לא נותר מה לעשות חוץ מלקבוע את מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully