וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 דברים שאתם צריכים לדעת על היום

רגע לפני שהיום מתחיל ואתם צוללים לעומס בעבודה או בלימודים, קבלו חמישה דברים שאתם ממש צריכים לדעת על היום

הבוקר שאחרי הפיגוע

הרוג ו-12 פצועים בפיגוע דריסה בירושלים - המחבל נורה למוות. צילום מסך
הרוג ו-12 פצועים בפיגוע דריסה בירושלים - המחבל נורה למוות/צילום מסך

אתם צריכים לדעת שירושלים מתעוררת לעוד יום מתוח מאוד, לאחר פיגוע שלישי בעיר בתקופה האחרונה ואחרי פיגוע נוסף בגוש עציון. הלילה הוצבו לראשונה בכמה תחנות של הרכבת הקלה מחסומי בטון שנועדו להגן על הנוסעים. המבצע להשבת הסדר בבירה נמשך, המשטרה מוסיפה להיערך בהיערכות מוגברת. 3,000 שוטרים פרוסים בעיר – כמעט פי שלוש ממספרם בעתות שגרה. בימים שקדמו לפיגוע הדריסה, עם התרבות המעצרים, חלה ירידה בהפרות הסדר. עם זאת, לאחר הפיגוע שוב פרצו עימותים במזרח העיר. במשטרה מקווים שיוכלו להכיל גם את האירוע הקשה הזה ולמנוע פעולות נקם של יהודים קיצונים, שעלולות ללבות את האש עוד יותר.

אולמרט נגד זקן

עדות שולה זקן נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בתיק טלנסקי. עטא עוויסאת,
עדות שולה זקן נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בתיק טלנסקי/עטא עוויסאת

אתם צריכים לדעת שהיום תתחיל החקירה הנגדית של שולה זקן, במשפטו המתחדש של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בתיק טלנסקי. בתחילת השבוע שמעו שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים את ההקלטות שזקן העבירה לפרקליטות במסגרת ההסכם עמה בתיק הולילנד ואף את עדותה על ההקלטות ועל יומניה. בין היתר סיפרה זקן שאולמרט החזיק אצל אורי מסר קופה סודית לשימוש אישי. "השתמשתי בזה לקנות עטים, סיגרים, לתפור חליפות וכדמי כיס לעליזה", סיפרה וציינה כי היא עצמה קיבלה מאולמרט 30 אלף דולר. מחר יוכלו פרקליטי אולמרט לחקור את זקן וינסו לערער את אמינותה. אין ספק שיהיה מעניין – זקן ידועה כעדה מפתיעה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

גזר דין לאב המטלטל

האב הנאשם בטלטול התאומים בהכרעת הדין, מחוזי תל אביב, ספטמבר 2014. ראובן קסטרו
האב הנאשם בטלטול התאומים בהכרעת הדין, מחוזי תל אביב, ספטמבר 2014/ראובן קסטרו

אתם צריכים לדעת שבית המשפט המחוזי בתל אביב יגזור היום את דינו של "האב המטלטל", בן 40 ממרכז הארץ, שהורשע בהריגת בנו התינוק ובגרימת חבלה לאחותו התאומה. בינואר 2012 הביאו ההורים את התאומים לבית החולים תל השומר כשהם במצב קשה עם חבלות. בדיקה העלתה כי השניים סובלים משברים, וההורים נחשדו בהתעללות. הבן מת כעבור שבוע, הבת התאוששה לאחר אשפוז ממושך. בהמשך, התמקדו החשדות באב שטען כי הפגיעות נגרמו עקב מום גנטי. בית המשפט דחה את הטענה וקיבל את עמדת הפתולוגית שלפיה החבלות שמהן סבל הילד הן תוצאה של טלטול, לחץ על בית החזה וחבטות בראש.

שנתיים לבחירת אובמה לכהונה שנייה

נשיא ארה"ב ברק אובמה במסיבת עיתונאים בבית הלבן, 5 בנובמבר 2014. AP
נשיא ארה"ב ברק אובמה במסיבת עיתונאים בבית הלבן, 5 בנובמבר 2014/AP

אתם צריכים לדעת שהיום מלאו שנתיים לכהונתו השנייה של נשיא ארצות הברית ברק אובמה. ב-6 בנובמבר 2012 לאחר קמפיינים בהשקעה של מיליארדי דולרים, שלושה עימותים וקרב צמוד בסקרים, נבחר ברק אובמה לנשיא. יריבו מצד המפלגה הרפובליקנית היה המועמד מיט רומני, שמתח לאחרונה ביקורת על התנהלותו של אובמה בנוגע למשבר ברוסיה. "אובמה נוהג בתמימות לגבי כוונותיה של רוסיה". לדבריו, השיפוט הלקוי של אובמה וחוסר הבנתו את הנשיא הרוסי ולדימיר פוטין "רק החמירו את המצב באוקראינה". למרות היותה בשלטון, המפלגה הדמוקרטית נחלה השבוע תבוסה בבחירות אמצע הכהונה לסנאט ולבית הנבחרים.

יום השנה למותו של זוהר ארגוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתם צריכים לדעת שהיום לפני 27 מת זוהר ארגוב, הזמר האגדי ששמו חקוק בדפי ההיסטוריה כמי שאחראי למהפכה המזרחית במוזיקה הישראלית. העובדה שמדובר בזמר שהישגיו האמנותיים גדולים ומכריעים, לא מצליחה לטשטש את עברו האפל בתור מכור לסמים ששם קץ לחייו בגיל 32.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully