וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהה הפצוע האלמוני מהפיגוע בבירה: "חשבנו שהוא בישיבה"

חובשי איחוד הצלה העבירו את הטלפון הסלולרי של הנער למשטרה, ובתום בדיקה שארכה תשע שעות אותר הנער, שלום בעדני תלמיד ישיבה בן 17, בהדסה עין כרם. אביו: "מתפללים לשלומו"

צילום: סיטי פס, מד"א, איחוד הצלה, סוכנות תצפית, עומר מירון, רויטרס; עריכה: יאיר דניאל, גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

הצעיר האלמוני, אשר נפצע אמש באורח קשה עד אנוש בפיגוע הדריסה בירושלים, זוהה בתום תשע שעות של ניסיונות לאתרו. צעיר שמצא את מכשיר הטלפון הסלולרי שלו בזירת הפיגוע העבירו לכמה חובשי איחוד הצלה שהיו במקום. אלו העבירו את המכשיר למשטרה, ובתום בדיקה אותר הצעיר, שלום בעדני בן 17, בהדסה עין כרם.

דוד בעדני, אביו של שלום, סיפר הבוקר (חמישי) כי בני המשפחה היו בטוחים שהוא נמצא בישיבת "אור יוסף" שבה הוא לומד, ולכן לא חשבו שהוא יהיה נוכח בזירת הפיגוע. "חשבנו שהוא בישיבה, אז לא דאגנו", סיפר. "ב-20:00 הודיעו לנו שהוא נפצע בפיגוע והגענו לבית החולים". לדבריו, "מצבו קשה מאוד. אנחנו יודעים רק להתפלל, אין לנו מה לעשות מעבר לכך".

עוד על פיגוע הדריסה בירושלים
הקצין שחיסל את המחבל: "כל לוחם היה פועל בדיוק כך"
"אנשים עפים באוויר": האזינו לשיחה למד"א לאחר הפיגוע
בעקבות ההסלמה בי-ם: השגריר הירדני הוחזר לעמאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הפיגוע בירושלים, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלבד בעדני, בהדסה עין כרם מאושפז פצוע נוסף מהפיגוע, שמצבו מוגדר בינוני-קשה. מלבד השניים, נפצעו בפיגוע עוד תשעה בני אדם - שניים שנפצעו קשה פונו לבית החולים שערי צדק כמו גם אחד בינוני ואחד קל. בבית החולים הדסה הר הצופים מאושפזים שלושה פצועים קל. שני פצועים קל שאושפזו בהדסה הר הצופים שוחררו.

המחבל שביצע את הפיגוע הוא איברהים עכארי משועפאט שבמזרח העיר, ככל הנראה פעיל חמאס. עכארי הוא אחיו של מוסא עכארי - שהיה חלק מהחוליה שחטפה ורצחה את שוטר משמר הגבול ניסים טולדנו ב-1992. באוקטובר 2011 שוחרר מוסא עכארי מהכלא הישראלי במסגרת עסקת שליט.

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

(עדכון ראשון: 20:22)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
פיגוע דריסה בירושלים, נובמבר 2014. טלי מאייר
זירת הפיגוע בירושלים/טלי מאייר
פיגוע דריסה בירושלים, נובמבר 2014. טלי מאייר
זירת הפיגוע בירושלים/טלי מאייר
זירת הפיגוע בירושלים. טלי מאייר
זירת הפיגוע בירושלים/טלי מאייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully