וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שונאים מישהו? הנה המתנה המושלמת עבורו

חברה חדשה מציעה מתנה מגעילה במיוחד לחג המולד - קופסה גדולה מלאה בצואה משובחת. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לבחור את בעל החיים שיכין את החבילה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הייתם רוצים לקבל את זה בתור מתנה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

חג המולד יחול בחודש הבא ואנשים בכל העולם מבלים זמן רב במחשבות על המתנה המושלמת שיעניקו ליקיריהם. הקניונים גדושים במכירות ומבצעים מפתים במיוחד שיקלו על השופינג המתיש, אבל חברה חדשה בשם "ShitExpress" לא תעזור לרוכשים למצוא שי הולם למי שהם אוהבים. למי שהם שונאים, לעומת זאת, צפוי חג מולד מסריח במיוחד.

החברה מציעה לשלוח בצורה, אנונימית לחלוטין, קופסה מלאה בדשן המורכב מצואת בעלי חיים. לא היינו ממליצים לעשות את זה, אך נספר לכם שהיא עושה משלוחים כמעט לכל מקום בעולם. אם החלטתם ללכת על זה, דעו שהחבילה תעלה לכם קצר יותר מ-50 שקלים, וכרגע ניתן לשלם באמצעות המטבע הוירטואלי ביטקוין בלבד, כדי שזהותכם תישאר אלמונית ולא תשאיר עקבות ברשת.

איך בדיוק זה עובד? נכנסים לאתר, בוחרים בעל חיים שמצואתו תורכב המתנה המפוקפקת, ממלאים כתובת ובוחרים עטיפה נאה ברוח החג. עם זאת, לא בטוח שהמתנה תגיע ליעד אליה נשלחה, כיוון שרשויות הדואר מחויבות להגן על אזרחים מפני צואה לא רצויה שנשלחת אליהם בצורה אנונימית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully