וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם תלמיד צילם סקס עם מורה והעלה לאתר פורנו?

ארגנטינה סוערת בעקבות דיווח על מורה לאנגלית שצולמה מקיימת יחסי מין עם תלמיד בן 16, שהפיץ את הסרטון לחבריו ואף העלה אותו לרשת. אלא שמבדיקה מסתבר: זה כנראה לא באמת קרה

המורה לוסיטה סנדובל. פייסבוק, צילום מסך
האם זו המורה לוסיטה סנדובל או סתם בחורה תמימה?/צילום מסך, פייסבוק

מורה לאנגלית בבית ספר תיכון בארגנטינה הושעתה וצפויה להיות מפוטרת לאחר שצולמה כשהיא מקיימת יחסי מין עם תלמיד – והסרטון בכיכובם הגיע לאתר פורנו. הסיפור הזה דווח בהרחבה בתקשורת הארגנטינאית במהלך השבוע האחרון והבוקר (שלישי) הוא תפס כותרות גדולות גם בתקשורת הבריטית, אולם נראה שהוא כלל לא קרה.

הסיפור הפך לוויראלי בארגנטינה ועל פי הדיווחים של התקשורת המקומית, המורה לוסיטה סנדובל בת ה-26 צולמה בחשאי על ידי תלמיד בן 16 בטלפון הנייד שלו, לאחר שביקש ממנה להסתובב עם גבה אליה. בסרטון בן ה-23 דקות נראה התלמיד מרוצה מעצמו והוא אפילו מרים אגודל באוויר ומחייך למצלמה בזמן שהוא מצלם את מורתו מבצעת בו אקטים מיניים. לאחר מספר דקות נראה שהמורה מבינה כי היא מצולמת, אך היא לא אומרת לתלמיד להפסיק לצלם.

ב"דיילי מייל" נטען כי התלמיד הבטיח למורה כי הוא ימחק את הסרטון, אולם במקום זאת הוא העביר אותו לכל חבריו בווטסאפ, ששיתפו אותו אלפי פעמים ברחבי המדינה ואף העלו אותו לאתר פורנו פופולארי. בעקבות הפרסום דווח כי המורה הושעתה מבית הספר והיא עומדת להיות מפוטרת ואף נטען כי היא כבר עמדה לדין משמעתי בעבר לאחר שהייתה ב"יחסים בלתי הולמים" עם תלמידים נוספים.

המורה לוסיטה סנדובל. פייסבוק, צילום מסך
נראה כי המורה לוסיטה סנדובל כלל לא קיימת/צילום מסך, פייסבוק

אולם באתר gawker דווח הבוקר כי הסיפור אינו נכון כלל. לטענתם, למרות שהכתבות בנושא פורסמו היום בהרחבה בתקשורת הבריטית, העיתון הארגנטינאי "נואבו דיאריו" פרסם כבר לפני כשבועיים תחקיר ממנו עולה כי אין אמת בדיווח.

לטענתם, סרטון הסקס הוא אכן אמיתי, אך לא מצולמת בו מי שתמונתה הופצה ברשת ונטען כי היא מורה בבית ספר תיכון, אלא אישה אחרת. הם מציגים הוכחות לפיהן ישנם הבדלים גופניים בין "המורה" לבין האישה בסרטון שזהותה ידועה להם והיא גרה בכלל עיר אחרת. לדבריהם גם הבחור בסרטון אין תלמיד בן 16, אלא סטודנט באוניברסיטה. מעבר לזה, על פי הבדיקה שלהם נראה כי המורה לוסיטה סנדובל כלל לא קיימת. החלק היחיד שאומת בתחקיר העיתון הוא כי הסרטון הופץ בקבוצות ווטסאפ של תלמידים, בהן נטען כי מדובר בתיעוד של מורה ותלמיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully