וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קפץ על גוויית לוויתן כשסביבו כרישים רעבים

מסוק שטס מעל האוקיינוס תיעד גבר מטפס על גוויה חצי אכולה של לוויתן , כשהוא מוקף בכרישים רעבים שחגים סביבו. אומץ או טיפשות? הבחור מודה: "אמא שלי אמרה שאני אידיוט"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

צמחוניים, טבעוניים או סתם בעלי קיבה רגישה? אולי לא כדאי שתצפו בסרטון הזה, שתיעד את אחד הרגעים ההזויים ביותר שהתרחשו מזה זמן רב. גוויה אכולה למחצה של לוויתן נסחפה סמוך לעיר פרת' באוסטרליה. מסוק שעקב אחרי תנועת הגוויה באוקיינוס ההודי תיעד גבר שקפץ מסירה שהגיחה פתאום. הגבר קפץ מהסיפון, שחה וטיפס על גופת הלוויתן.

רק אחרי שהגבר התייצב על גבי הגוויה, ניתן לראות שהוא מוקף בכרישים צמאי דם שהגיעו למקום כדי לקחת נתח מהיונק העצום המת. אחד הכרישים התקרב לסירה ממנה קפץ הגבר, שחזר אליה כמה שניות לאחר מכן - הפעם בלי לעבור במים.

הנסיבות שהובילו למותו של הלוויתן לא ידועות, אבל האחראי על שימור חיות הים באוסטרליה סיפר כי הוא משמש כמזון לכרישים רבים, כמו עמלץ הלבן והכריש הטיגריסי.

הבחור שצולם זוהה כתושב פרת' בשם הריסון וויליאמס, שסיפר אחר כך כי "החברים שלי חשבו שזה יהיה מצחיק אם אגלוש על הלוייתן, אז עשיתי את זה". הוא אמר כי הוא לא היה יותר מודאג אחרי שראה את הכרישים אולם הוא מתחרט על המעשה וההורים שלו כועסים עליו: "אמא שלי חושבת שאני אדיוט ואבא שלי לא ממש גאה בי, אבל אני רק שמח להיות בחיים". אמיץ או טיפש? בעיקר דוחה. אחרי הכל, מדובר בגוויה חצי אכולה של בעל חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully