וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלילה הפוליטיקאים יישנו פחות טוב

3.11.2014 / 16:17

שולה "הכספת" זקן עלתה זקופה לדוכן העדים וחשפה את עלילות אולמרט לכאורה בשירות הציבורי. מהיום, יחשוד כל פוליטיקאי בעוזרו הנאמן שמא יעשה מעשה זקן. סודות נוספים יתגלו בקרוב

"אהוב עלי אפלטון אך אהובה יותר האמת", (אריסטו). אין כל דמיון בין העבריינית שולה זקן לשלושת גיבורי השב"כ רפי מלכא, ראובן חזק ופלג רדי. אין כל דמיון.

רק שהיום הזה בו עמדה העבריינית שולה זקן זקופה וגאה מול מיטיבה כל השנים העבריין אהוד אולמרט ופתחה את כספת חייו ומזומניו ועלילות פשעיו בשירות הציבור, הוא היום בו הלכו שלושה גיבורי השב"כ רפי מלכא, ראובן חזק ופלג רדי ליועץ המשפטי דאז יצחק זמיר וסיפרו את האמת על גיבור ישראל, ראש השב"כ אברהם שלום וגרמו להתפטרותו בבושת פנים. ולא, אין כל דמיון.

רק העובדה שהעבריינית שולה זקן וגיבורי השב"כ רפי מלכא, ראובן חזק ופלג רדי, החליטו לבגוד בחברות, בדרך המשותפת באהבה שלהם ובהערצה הנצחית, ולבחור לאהוב את האמת. זקן בגדה באולמרט שאהבה, מלכה, חזק ורדי בגדו באברום שהעריצו.

ארבעתם בחרו לספר את האמת. איש ואישה ומניעיהם. הטובים שלהם והאפלים שלה. ארבעתם בחרו להפר את הקוד. אצל אנשי השב"כ, כמו אצל לוחמים, לא מסגירים חברים. בטח לא מפקדים. בטח לא "בגלל ערבים". זה היה הקוד שהתנפץ בפרשת קו 300.

שולה זקן בבית המשפט המחוזי בירושלים, נובמבר 2014. גיל יוחנן, מערכת וואלה! NEWS
"הכספת" נפרצה. שולה זקן היום בבית המשפט/מערכת וואלה! NEWS, גיל יוחנן

אצל פוליטיקאים, כמו בעולם התחתון, לא שוברים את האומרטה. ולא פונים אף פעם לשלטונות. זה היה הקוד שהתנפץ ברגע ששולה זקן עלתה לדוכן העדים ופתחה את הלב.

היום הזה שבו פרצו מלכא, חזק ורדי את הקווים, הוא היום שבשב"כ כבר לא חושבים שניתן יהיה להמשיך ולשקר ולטייח גם אם מדובר במבצע של גבורה לאומית שהסתבך.

היום הזה שבו שולה זקן דיברה, זה היום בו התנפצה לפוליטיקאים הישראלים האמא של הקלישאות. "כספת כמו שולה זקן", זה מה שפוליטיקאים חיפשו כל השנים כשמיינו מתוך רשימות מועמדים מומלצים ובחרו עוזרים אישיים.

אז זה לא אומר שצריך לתת לזקן להדליק משואה. או לזכור אותה בנשימה אחת עם מלכא, חזק ורדי. אבל אולי יש מקום לעשות איתה את החשבון המלא, ולצד מעשי העבריינות הרבים אותם ביצעה כל השנים, לזכור לה לטובה את תקרת הזכוכית שניפצה.

כי בזכות הבגידה של הכספת של המדינה, הלילה הזה הוא הלילה הראשון שכמה וכמה וכמה פוליטיקאים שאתם הכי מכירים, לא ישנו כמו שהם רגילים. כי בחלום, באשמורת שנייה או שלישית, הם בוודאי יתעוררו בבהלה שהעוזר הכי נאמן שלהם, יעשה להם ביום מן הימים בדיוק את מה שעשתה שולה זקן לאהוד אולמרט. עם או בלי הקלטות.

נשברה הכספת. זקן, זימרה. ואין מהיום מרפא לדאגות, שהסודות הכי אפלים של הפוליטיקאים הישראלים יתגלו בשנה הקרובה, בדיוק כמו שקרה בשנה שעברה.

מעוניינים לפרסם מאמר במדור הדעות? כתבו לנו למייל op-ed@walla.net.il

המאמרים המתפרסמים במדור הדעות משקפים את עמדת הכותבים בלבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully