וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 8 נמחצה למוות ע"י נמר קרקס בפארק שעשועים

הילדה חמקה ממשפחתה בכדי להציץ מקרוב בנמרים ששהו במתחם סגור. היא הצליחה לעבור דרך הסורגים, והותקפה על ידי אחד מהנמרים. הנהלת הפארק ניסתה להשתיק את המקרה

נמרים בקרקס ליילדו בסין. http://www.leheledu.com/, אתר רשמי
כך נראים הנמרים בזמן הופעה בפארק ליידלו/אתר רשמי, http://www.leheledu.com/

ילדה בת שמונה נמחצה למוות על ידי נמר קרקס לאחר שנכנסה אל תוך המתחם שלו בפארק שעשועים בסין, כך דווח היום (שני) ב"דיילי מייל". על פי הדיווח, האירוע המצמרר התרחש בשבוע שעבר בפארק ליידלו שבצ'ו?נ?גצ?'ינ?ג - מחוז עירוני בדרום-מערב סין. הילדה ג'ואן ניו, שביקרה במקום עם משפחתה, התחמקה מהם בכדי לראות מקרוב את הנמרים של הקרקס הנודד שנמצא בימים אלה בתוך הפארק. ככל הנראה היא הצליחה להיכנס דרך הסורגים אל תוך המתחם הסגור שנבנה עבור הנמרים במקום, אולם החליקה ואחד מהנמרים זינק עליה ומחץ אותה בכפותיו, אל מול קהל מזועזע של צופים. למרות שמאלפי הנמרים מיהרו להגיע למקום וניסו להציל אותה, היא נפצעה באורח אנוש והוכרזה כמתה בבית החולים המקומי.

בתחילה לא דווח בתקשורת הסינית על האירוע, כיוון שמנהלי הפארק הציעו למשפחה פיצויים כספיים והבטיחו להגביר את הבטיחות במקום, אולם לאחר שהחל גל שמועות על המקרה, נאלצו מנהלי הפארק להודות כי הטרגדיה אכן התרחשה. "מעולם לא קרה לנו דבר כל כך מזעזע", אמר דובר מטעם הפארק, "אנחנו ננקוט בכל האמצעים הדרושים בכדי שלא יקרה מקרה כזה שוב ונשלם כל סכום שיידרש למשפחה בכדי להתמודד עם האסון".

עוד בנושא
אימה בגן החיות בניו דלהי: נמר לבן טרף מבקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully