וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימה בבריטניה: עטו מסכת "צעקה" ותקפו מינית צעירה

צעירה בת 22 הותקפה על ידי חבורת צעירים שעטו את המסכה המפחידה מהסרט הפופולרי במהלך סוף השבוע של האלווין. במקרה אחר הותקפה משפחה על ידי צעיר שעטה מסכה דומה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסכה מעוררת האימה מהסרט "הצעקה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

קצת אחרי חג ההאלווין של שנת 1996 יצא לאקרנים סרט האימה "הצעקה", המגולל את סיפורה של תלמידת תיכון אמריקנית שהופכת למטרה של רוצח מסתורי העוטה על פניו מסכה מאיימת ומפחידה. 18 שנים לאחר מכן, הסרט הפך למציאות בשני מקרים שונים שאירעו בבריטניה במהלך החג שחל בסוף השבוע האחרון.

המקרה הראשון אירע בעיירה דנטון שבפרברי מנצ'סטר. צעירה בת 22 הותקפה מינית על ידי קבוצה של ארבעה בני נוער, שעטו את המסכות בהשפעת הסרט הפופולרי. לפי העדות של הצעירה, היא הלכה לבדה ברחוב כאשר הארבעה, שלבשו בגדים כהים, הפילו אותה על הקרקע. לדבריה, אחד התוקפים היה נער "שמנמן", ואילו תוקף אחר היה גבוה. למרות עדותה, המשטרה טרם הצליחה לשים את ידה על התוקפים.

עוד כתבות שאסור לפספס:
איך הופכים לבעל הזקן המצטיין בעולם?
האירופאיות רודפות אחרי "השר החתיך בעולם"
החייזרים שהתרסקו בארה"ב היו בכלל נאצים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"האישה הצעירה חוותה חוויה קשה וטראומטית". סצנה מתוך הסרט "הצעקה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"האישה הצעירה חוותה חוויה קשה וטראומטית בידי ארבעה בני אדם שעטו מסכות", אמר ניל אוונס, אחד השוטרים שטיפל במקרה. "היא נזרקה לרצפה והותקפה מינית. היא הושארה שם במצב של הלם מוחלט". אוונס ביקש מכל מי שיודע דבר כלשהו על אודות המקרה והמעורבים בו ליצור מיד קשר עם המשטרה. "אם אתה הורה שיודע שבנך יצא עם חברים כשהוא עוטה על עצמו מסכה מסוג זה, אנא עשה את הדבר הנכון והתקשר אלינו", ביקש. לדברי המשטרה, עד כה לא בוצע אף מעצר ואין פריצת דרך משמעותית בחקירה.

במקרה נוסף שאירע בשבת לפנות בוקר מאות קילומטרים מדרום למנצ'סטר, אדם אחד נפצע לאחר שהוא ומשפחתו הותקפו על ידי אלמוני שעטה את המסכה המפחידה. האירוע התרחש סמוך לשעה 1:00 בלילה כאשר זוג ובנם הקטן חזרו ממסיבת ליל כל הקדושים בעיר אבינגדון שבדרום המדינה. שלושה צעירים, שרק אחד מהם עטה את המסכה, הכו את אב המשפחה בשנות ה-30 לחייו והותירו אותו חבול בפניו. "התוקף הראשון היה לבן, עטה מסכת 'צעקה' ועליונית אפורה עם כובע", אמר גורם מהמשטרה המקומית. גם באירוע זה לא נתפסו התוקפים והמשטרה ביקשה את עזרת הציבור בחיפושים אחריהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully